חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Mega Links - תוכן שיווקי >>

דשא סינטטי – זה הזמן להתחדש בדשא חדש לבית

 

הקיץ כבר כאן וזה הזמן בו משפחות רבות בוחרות לשפץ, לשדרג את הבית שלהם או להתחדש בפריטים חדשים שישפרו את איכות חייהם במקום

 

הקיץ כבר כאן וזה הזמן בו משפחות רבות בוחרות לשפץ, לשדרג את הבית שלהם או להתחדש בפריטים חדשים שישפרו את איכות חייהם במקום. הילדים בחופשה, מקומות עבודה רבים מאפשרים להורים לעבוד מהבית או לקחת חופשה מרוכזת בשביל לבלות עם ילדיהם, ולכן רבים מנצלים את הזמן הזה גם בשביל לעשות שיפוצים ושינויים.

אחת האופציות הפשוטות אך האטרקטיביות והמשתלמות לשדרוג הבית, בטח אם יש גינה, חצר או מרפסת, היא התקנת דשא סינטטי במקום. במקום בו אי אפשר לגדל דשא רגיל או במקום להתעסק בגידול דשא כזה ולחכות עד שהוא יצמח, משפחות רבות מעדיפות לרכוש מרבדים של דשא סינטטי ולהתקין אותו באזורים שונים.

לשמחתם של רבים, היום אפשר למצוא סוגים שונים ואיכותיים של דשא סינטטי במבצע. אפשר ליהנות מהתחרות הרבה שקיימת בתחום, בין אם זה בין משתלות ובין אם זה בין בתי עסק שמתעסקים באופן ספציפי בדשא סינטטי ובמוצרים אחרים לבית, תחרות שמביאה עמה ירידה במחירים, מבצעים והנחות.

כך למשל, ניתן למצוא דרך משתלה ברחובות מבצעים שונים על מרבדי דשא סינטטי, כשהאפשרויות העומדות לרשות הלקוחות, הן לרכוש מרבדים איכותיים במחירים זולים יותר מאשר באופן רגיל או לרכוש מרבדים פשוטים במחירי רצפה. כך מי שמחפש איכות יכול ליהנות ממחיר משתלם ומי שפחות איכפת לו איכות המוצר, יכול לרכוש דשא סינטטי במחיר נמוך מאוד ולא להשקיע הרבה ברכישתו.

איך נדע שרכשנו דשא סינטטי במחיר משתלם

בשביל לרכוש דשא סינטטי במבצע, במחיר משתלם, עלינו להבין תחילה מה הם המאפיינים על פיהם צריך לבחון את איכות הדשא.

בעיקרון, לפני שרוכשים מרבד של דשא סינטטי יש לבחון את הפרמטרים הבאים:

  • צפיפות הסיבים – ככל שהם צפופים יותר, כך הדשא נחשב איכותי יותר.
  • גובה הסיבים – מומלץ לקנות דשא סינטטי בגובה נמוך, אז הסיבים מסודרים בעיצוב הרבה יותר יפה.
  • סוג הסיבים – יש לבחון את סוג הסיב ומידת עמידתו.
  • סוג ואיכות התפרים של הסיבים למרבד.
  • אחריות היצרן – מה היא כוללת ולכמה זמן היא תקפה.

בהתאם לנקודות אלו, אנחנו צריכים לבחון את איכות הדשא ועד כמה הוא באמת ברמה גבוהה. לפי זה, נוכל לבחון את מחיר המרבד ואז להשוות בין מרבדים שונים באותה איכות, בשביל להחליט האם באמת אנחנו רוכשים דשא סינטטי במבצע והנחה או שמדובר במחיר השוק או גרוע מכך, במחיר גבוה ממחירו בשוק.

לפני סיום המלצה כללית, מוטב לחפש מוצר איכותי שיחזיק מעמד שנים רבות מאשר לחפש מוצר במבצע או במחיר נמוך, רק בשביל לא לשלם הרבה. לפעמים החיסכון במחיר עלול להביא עמו צרות בהמשך. לכן מוטב לשלם מחיר גבוה, בתנאי שמדובר במוצר איכותי שיכול להחזיק מעמד זמן רב.

 

עירית מודיעין

 

רוצה לצ'וטט?
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות