פורום המומחים mcity

 

נושא ההודעה
שואל
סרבן להליך תמ”א
רביד

סרבן להליך תמ”א

ממתי דייר נחשב לסרבן בנוגע להליך תמ”א 38/2?אני מעונין להימנע מלחתום על עסקת תמ”א כל עוד אין החלטה לאשר היתר בניה. האם אהיה חשוף לתביעה?
סרבן להליך תמ”א
הרחב

שלום רביד,

בחתימת רוב מיוחס של בעלי הדירות ניתן להגדיר דייר סרבן.

לא ניתן להימנע מחתימה על ההסכם מכוון שקבלת היתר בניה כרוך בעליות רבות והיזם זקוק לוודאות קניינית עם הדיירים.

בהצלחה

  whatsapp

הוסף תגובה

x
שם: *
כתובת: *
טלפון: *
מייל: חובה למבקשי קבלת התגובה במייל
כותרת: *
תוכן: *
  קראתי והסכמתי לתנאי השימוש בפורום

 

 

תתכוננו:  קיץ מודיעיני מגיע עם עשרות אירועים ומופעי ענק
תרבות בעיר
בית להגשמה עצמית או השקעה טובה?  עושים סדר עם סוכנת נדלן מתל אביב
מנהלת חדשה לבית הספר מעלות
 
 
 
 
 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות