חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ שבועי: 11-19. בינואר 2019 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 11-19. בינואר 2019

 

                                        הורוסקופ:  17-11 בינואר 2019

 

טלה

ענייני קריירה ומעמד ממשיכים להעסיק אתכם. השבוע יוגבר הצורך שלכם להתחרות. ייתכן שיבקשו מכם לקחת חלק ברעיון שבו תידרשו לגלות מחויבות ונכונות להשקיע. לכן חשוב  שתגלו יוזמה ומנהיגות. יוזמה שלכם תזכה אתכם בהערכה.

טיפ השבוע: יש להיות שקולים, הגיוניים ומפוכחים ולהימנע ככל שניתן ממאבקי כוח. שימו לב:  אל תמהרו לבטוח באנשים שמעמידים פני ידידים.

 

שור

תיתכן טרנספורמציה בעבודה או במערכת יחסים, כמו גם קשר פורה בארץ או בחו"ל. בעלי היוזמה שבכם חווים קשר חושני ואינטנסיבי ביותר, עם אפשרות לסחוף את בני הזוג (זוגכם) אל מעבר לגבולות ולמגבלות היומיום האפרורי.

טיפ השבוע: מישהו עלול להתנהג אליכם בעוינות בלתי מובנת. השמועות מסביב עלולות במקרים רבים להטעות אתכם ולגרום לכם דאגה מיותרת. היזהרו מאנשים שנוהגים בצביעות ושמרו על דיסקרטיות.

 

תאומים

מיקום הכוכבים עשוי לקדם ענייני נסיעות, תקשורת וחברה. שימו לב: דברים רבים נעשים ונאמרים מאחורי הקלעים, ואתם מרגישים שמסתירים מכם משהו.

טיפ השבוע: יש לפתח מודעות לחלקלקות הלשון של אלה שמולכם. היו ערניים לאלמנט שיש בצידו אשליה. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. גלו זהירות בהתמודדות בענייני כספים.

 

סרטן

השבוע ככל  הנראה יודגש בית השותפויות והנישואים שלכם, מצב שעשוי להשפיע על חיי הרגש ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. השינוי שישפיע עליכם הוא חיפוש הדרך לגיבוש שיתופי פעולה, על בסיס מה שכבר הוכיח את עצמו בעבר.

טיפ השבוע: מומלץ להתרחק ממה שכובל ומעיק, ולהתאים את עצמכם לאנרגיה מאוזנת. מצד שני, ייתכנו בלבול, אשליות וחלומות שאין להם אחיזה במציאות. גלו זהירות, מודעות וערנות.

 

אריה

בימים אלה מתעורר בכם הצורך להגשים שאיפות בתחום המקצועי ובקשר למעמדכם בו. חשוב להיות שקולים ומעשיים ולבדוק כל מידע בזהירות ובאחריות, במיוחד אלה שחשים את החתרנות סביבם. גם אם אחרים אינם מקפידים על אתיקה או על רמת ביצוע גבוהה, כדאי שאתם תשמרו על עקרונותיכם.

טיפ השבוע: רגשות: עדיף בשלב זה לתת לקשר להתפתח בהדרגה. הבהרת רגשותיכם תוכל למנוע עמימות.

 

בתולה

לכאורה תוכניותיכם ברורות, אך למעשה דברים רבים מעורפלים. גישתכם הרגילה, של שמירת מרחק והסתרת הרגשות, תוכיח את עצמה כרגע. הפן החברתי (וגם הסקסי) תופס תאוצה. כדאי להתייחס אליו בפרופורציות הנכונות או בפשטות, להימנע מאשליות.

טיפ השבוע: שימו לב: מיקום כוכב מרס עשוי לגרור קונפליקט. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

 

מאזניים

היצירתיים והאמנים שביניכם עוברים עדיין ימים לא שגרתיים ולא משעממים, כאלה שמהווים אתגר לאינטליגנציה שלכם. במצב זה אתם עשויים לזכות במחמאות ובהערכה.

טיפ השבוע: יש רמזים לאהבה אידיאליסטית. השפעת כוכב הכיסופים והחלומות נפטון עליכם היא דומיננטית, מה שמדגיש את המשיכה לקסם, להתמכרות, לתלות, אך גם גורם לבלבול ולחוסר חיבור למציאות.

  

עקרב

ענייני יצירה או חיי הרגש שלכם מקבלים שדרוג עד תחילת חודש פברואר. יש למה לצפות. הכוכבים מסמלים את הצד הטוב של השבוע. האינטראקציה ביניהם  מסייעת לאנשים להיפתח, לגלות חום, חיבה, נדיבות ואהבה. אלה מהווים בנוסף מתכון חשוב להצלחת מיזם מרכזי בחייכם.

טיפ השבוע: חשוב לגשת לפתרון בעיות בדרך של היגיון ותקשורת בונה, ולא דרך מאבקים   ושיקולי  ושיקולי יוקרה.

 

קשת

אתם במצב רוח הרפתקני, מגרה ומרגש, אך הימנעו מטשטוש גבולות. המישור החברתי והתקשורתי כאחד מאיר אתכם ומבליט את הצדדים האיכותיים באישיותכם.

טיפ השבוע: דברים מתרחשים בקצב מהיר ולא תמיד בהתאם לציפיות, זה הזמן להיות ספונטניים, אבל גם ריאליים. אל תייפו את המציאות ואל תסמכו על איש, כדאי להיות בטוחים שדברים נעשים בדרך ישרה.

 

דלי

אפשר ורצוי לצאת השבוע מתכונת הרציונליות הטבועה באופייכם. זהו שבוע ליצירה, לאמנות, לתיאטרון ולקולנוע. דרכי הפעולה משלבים בתוכן דמיון, מציאות וחלומות בהקיץ.

טיפ השבוע: מצד שני, נפטון, כוכב הכיסופים והאשליות, מרמז שקשה לעיתים להבין את המציאות או להתמודד איתה, ומביא לחיפוש דרכים לא תקניות, כדי למצוא שלווה ושקט שאינם קיימים במציאות. גלו ערנות וזהירות.

 

גדי

השבוע נוצרת קונסטלציה שהיא מתכון למזל טוב ולקצת חסד שייעשה עמכם. הכוכבים הקשורים לשפע ולהתפתחות אישית,יצרו תנאים טובים למי שעדיין לא חש בשינוי. שמרו על חושים מחודדים, כדי להתמודד עם מצבים קוטביים שידרשו מכם ערנות.

טיפ השבוע: יש אפשרות לשיתוף פעולה, לפתיחת דלתות ולנקודות חיוביות שכדאי לנצל אותן ולפעול מתוכן. במצב כזה נעשים נדיבים יותר ומחצינים בטבעיות רגשות חיבה שבדרך כלל מופנמים אצלכם.

 

דגים

בני המזל שביניכם עומדים בפתחה של תקופה מאתגרת. אתם כבר מצפים בקוצר רוח לפריצה המיוחלת ותופשים יוזמות במבצעים חדשים, או מרעננים את הקיימים. חגיגה של כוכבים והשילוב ביניהם עשויים לייצר החודש חדשות טובות, למשל הריון.

טיפ השבוע: אתם קורנים וקל לכם לשאת חן, לפחות עד תחילת חודש פברואר. שימו לב: מיקום כוכב מרס עשוי לגרור קונפליקט. אי-הסכמות וחילוקי דעות עלולים להתעורר ולהקשות עליכם.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות