חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ילדי איל”ן מודיעין נטעו עצים לט”ו בשבט

 

עשרות ילדי וילדות איל”ן מודיעין ובני משפחותיהם השתתפו בטקס מרגש של נטיעות לזכר תומר שרגא, שנערך במצפה אמנון ליפקין-שחק בגבעת הברושים במכבים

 

עשרות ילדי וילדות מסניף איל"ן מודיעין השתתפו בטקס מרגש של נטיעות לכבוד ט"ו בשבט, שנערך ביום שישי האחרון במצפה אמנון ליפקין-שחק בגבעת הברושים במכבים. טקס הנטיעות הוקדש לזכר תומר שרגא, ילד איל"ן שנפטר לפני כשנה, והוריו דלית וערן שרגא תרמו את כל עלויות טקס הנטיעות, הכיבוד הרב שהוגש בו (כולל פירות יבשים) והשתילים הרבים שנשתלו במהלך האירוע.

שמש חמימה ומזג אוויר אביבי קיבלו את פניהם של בני משפחות איל"ן, חברי וחברות הנהלת הסניף בראשות שלום דהאן, וגם כ-20 תלמידי כיתות י"א מתיכון מכבים-רעות וכארבעה תלמידים מנבחרת הרובוטיקה של תיכון עירוני ה’ בעיר, שכולם הגיעו על מנת להתנדב ולסייע לילדי איל"ן, בשל מגבלותיהם הפיזיות, לנטוע את השתילים הרבים שחולקו להם בכניסה למצפה. יו"ר אקי"ם מודיעין, רואה החשבון אלון טביב, שתל שתיל יחד עם בנו אליעד ועם עו"ד שלום דהאן. 

לאחר שילדי איל"ן ובני משפחותיהם שתלו שתילים לאורך השביל המוביל למצפה, הנקרא על שם שר התיירות והרמטכ"ל לשעבר אמנון ליפקין-שחק ז"ל, שהתגורר ברעות, התכנסו כל משפחות איל"ן במצפה. היו"ר עו"ד שלום דהאן אמר שהוא מתרגש מהטקס שנערך השנה לזכר תומר שרגא, לאחר שנת הפסקה בשל שנת השמיטה בשנה הקודמת, "ואנו מודים למשפחת שרגא על התרומה המכובדת של האירוע". דהאן הוסיף כי מספר עובדים בכירים בעירייה ובהם: יעקב כהן, חיים בלאיש ושלום זפרני, סייעו על מנת להוציא את האירוע לפועל.   

  נציגי נבחרת הרובוטיקה של תיכון עירוני ה’ בנטיעות של איל"ן  צילום: יהורם גלילי

מישל רואש, חזן בית הכנסת אחוות רעות ברעות, התכבד לשאת דברי תורה לכבוד החג, ואף קיבל תעודת הוקרה מדהאן. לאחר מכן קיבלו תעודות הוקרה נוספות: סיגל לחמנוביץ’-לוינזון, מחנכת בכיתות י"א בתיכון מכבים-רעות על ההירתמות עם תלמידיה, ארבעת תלמידי נבחרת הרובוטיקה של תיכון עירוני ה’ במודיעין - שי אוחנה, גל קסירר, אור צדוק ואופק שוכן, רוני חורי - הורה באיל"ן מודיעין שהצליח להתרים פנקס שלם, שבתאי מזרחי, עו"ד אלברט פרץ - שותפו של עו"ד דהאן למשרד החדש שפתחו יחדיו במרכז המסחרי לב רעות, וגם יוסי ואתי אתון קיבלו תעודות הוקרה עבור תרומות כספיות לעמותה. בסיום האירוע קיבלה כל משפחה מגזבר איל"ן מודיעין, עמוס כהן, שלאחרונה נבחר כאחד משישה מתנדבים מצטיינים במודיעין בטקס חגיגי שנערך על ידי העירייה, צמד חלות טריות לקידוש בערב שישי.

במקביל, נודע השבוע כי במצעד הפרוטות 2015 של סניף איל"ן מודיעין-מכבים-רעות, שהסתיים לאחרונה ובו השתתפו מאות תלמידים מתשעה בתי ספר במודיעין ובאזור, נאספו תרומות כספיות בסך כ-50,000 שקלים. התרומות ישמשו, בין היתר, לרכישת עזרים וטיפולים רפואיים מורכבים לילדים נכים, שעלותם אלפי ואף עשרות אלפי שקלים, ואף לממן חוגים שיפעלו במסגרת המועדונית החדשה שתיפתח במבנה החדש של סניף איל"ן מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות