חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

השתלת שיער – שיטות מודרניות שכדאי להכיר

 

שיער דליל והתקרחות הן תופעות מוכרות מאוד, ובכל זאת נדמה שבשנים האחרונות הן מקבלות תשומת לב רבה עוד יותר.

 

שיער דליל והתקרחות הן תופעות מוכרות מאוד, ובכל זאת נדמה שבשנים האחרונות הן מקבלות תשומת לב רבה עוד יותר. אולי זה קורה משום שאנחנו מודעים הרבה יותר לאסתטיקה, ואולי משום שיש שפע של פתרונות מודרניים וחדשניים שמציעים פתרון לבעיות הללו. שיטות של השתלת שיער משתנות בהתאם לפרמטרים שונים, והן תלויות בציוד הרפואי, בכמות השתלים הנדרשת וגם בתהליך עצמו. אם כן, איך תדעו איזה פתרון מתאים לכם ואיך תוכלו ליהנות מהמראה המלא והמרשים שאתם כל כך כמהים לו?

 השתלת שיער באופן טבעי

אחת הביקורות הנפוצות ביותר, לפחות בעשורים הקודמים, הייתה שתהליכי השתלת שיער מעניקים מראה לא מאוד טבעי. בלשון המעטה. שיטות חדשניות יותר כמו FUE ו-FUT מספקות פתרון נהדר לבעיה הזו. הרפואה המודרנית והטכנולוגיה המתקדמת הם שמאפשרים מראה טבעי יותר, כזה שמקשה על הסביבה שלנו לזהות שעברנו השתלת שיער מלכתחילה. השתלת שיער בשיטת FUT דורשת הוצאה של רצועות עור מהקרקפת והפרדת יחידות השיער, תוך יצירת נקבים עדינים באזור המיועד לקראת השתלת זקיקי השיער שהופרדו. לצורך השוואה, בשיטת FUE מוחדרת אל האזור המקריח שערה שהוצאה קודם מאזור אחר (האזור "התורם"). התהליכים הללו פשוטים ומדויקים, וגם מהירים למדי. כך, בלי צלקות ובתוך כמה ימים בלבד תוכלו ליהנות מתוצאה מרשימה להפליא.

 כך תבצעו השתלה בדרך הטובה ביותר

בחירת השיטה המתאימה היא צעד קריטי בדרך להצלחה – אבל זהותו של הרופא המטפל חשובה לא פחות, ואף יותר. למעשה, רופא מקצועי ומיומן, עם ניסיון רב ורגישות רבה לכל מטופל, הוא זה שיוכל לייעץ לכם ולסייע בבחירת הפתרון המתאים ביותר עבורכם. רופאים המתמחים בביצוע השתלות שיער יציגו בפניכם את כל החלופות, את היתרונות ואת החסרונות, וגם כל פרט מידע שיעזור לכם לקבל החלטה שמתאימה לכם באמת. אם כן, ערכו סקר שוק קצר, ודאו שאתם בוחרים רופא מנוסה, ואם אפשר נסו לבחון גם את ההמלצות ואת חוות הדעת הקיימות. כך תוכלו לקבל החלטה טובה באמת.

 למי זה מתאים?

אם אתם תוהים האם השתלת שיער מתאימה גם לכם, ודאו מראש שאתם מועמדים מתאימים לתהליך המיועד. השתלת שיער גברים מתבצעת לרוב בגילאים מאוחרים יחסית, ובוודאי לא לפני גיל 25, בעיקר משום שבשלב זה מוקדם מכדי לזהות את סוג הבעיה ואת הפתרון המדויק עבורה. רק אבחון מדויק וייעוץ מקצועי יעזרו לכם לדעת שאתם עושים הכל נכון, וגם לתכנן באופן מדויק איך תיראה התוצאה הסופית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות