חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין מקדמת שילוב אנשים עם מוגבלויות בעירייה

 

  מועצת העיר מודיעין אישרה פה אחד הצעה לסדר של המשנה לראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, עמיעד טאוב העוסקת בשילוב בני ובנות שירותי לאומי אזרחי עם מוגבלויות בעירייה כבר בשנת 2021.

 

ההצעה לסדר מחייבת את העירייה לשלב צעירים בגילאי 18-24, שאינם יכולים לשרת בשירות רגיל בשל מגבלה פיזית, קוגניטיבית או מוגבלות שכלית התפתחותית אבל מלאים במוטיבציה יכולות ורצון לתרום במחלקות העירייה השונות.
בתוך כך אישרה אישרה המועצה גם תפקיד חדש של ממונה על תעסוקת אנשים עם מוגבלויות בעיריית מודיעין וכן תכנית עבודה מקיפה שבנה טאוב והוגשה לנציבות לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות.
 
 
המשנה לראש העיר, עמיעד טאוב מסר:’’מודיעין הופכת לנושאת הדגל של השלטון המקומי בשילוב אנשים עם מוגבלויות ומתן אופק תעסוקתי וזו רק ההתחלה! על מנת לייצר חברה צודקת השלטון המרכזי והשלטון המקומי חייבים לייצר בפועל אופק תעסוקתי לאנשים עם צרכים מיוחדים ולא להותיר את החוק שנחקק בעניין על הנייר.המדינה והרשויות מהווים את השחקן המרכזי ביותר במגרש של פיתוח הון אנושי איכותי’’.
’’היתרונות הגלומים בשילוב אנשים עם מוגבלויות הינן רבות ומוכחות וכוללות בין היתר: גיוון תעסוקתי, יצירת אקלים ארגוני חיובי, יצירת גאווה ארגונית ומתן הזדמנות שווה לאנשים שונים בדרך לחברה מכילה וצודקת יותר. מחקרים מעידים כי בני ובנות שירות לאומי עם מוגבלויות שביצעו שירות לאומי מצליחים להשתלב בשוק העבודה ולייצר חיים שווים ויצרניים. וכל ילד הוא עולם ומלואו’’.הוסיף טאוב.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות