חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אלפי אנשים במופעי שרים בפארק

 

 שני מופעים בשבוע אחד עם אהוד בנאי וכוכבי הארוויזיון דנה אינטרנשיונל, יזהר כהן ואילנית שהלהיבו את הקהל הרב שהגיע

 

 תושבים ומבקרים רבים הגיעו למופעי "שרים בפארק" שנערכו בפארק ענבה ביום חמישי האחרון 30.5 ובמוצ"ש 1.6 עם מזג אוויר נעים ששרר בערבים והוסיף לאווירה הייחודית שבפארק היפה של העיר.

ביום חמישי נהנו התושבים ממופע מיוחד של הזמר והיוצר, אהוד בנאי,שהופיע עם ההרכב המנצח שמלווה אותו שנים, בחגיגה חד פעמית של צלילים ומילים לרגל יום ירושלים. הקהל הרב נסחף יחד עם בנאי ששר את שיריו האהובים מכל התקופות והאלבומים. כמו בתמיד לפני המופע נהנו הצופים, כמיטב המסורת, ממופע הדגלנות המיוחד של בנות אולפנת "אורות מודיעין" לציון יום ירושלים לקולות מחיאות הכפיים הנלהבות של הקהל.

את השבוע סיים מופע מקורי "ערב טוב אירופה" שהתקיים במוצ"ש. שלושת כוכבי האירוויזיון הגדולים, הדיווה דנה אינטרנשיונל, יזהר כהן ואילנית שהופיעו בעבר על במת האירוויזיון הגדולה, הלהיבו וריגשו את הקהל עם מיטב להיטי האירוויזיון מכל הזמנים, באנגלית ובעברית. הערב הונחה על ידי מגיש האירוויזיון בשנת 1999, יגאל רביד שהוסיף חן וקסם לבמה ולהקת מוזס סי. בשלב מסוים, קם קהל רב על הרגליים ורקד לצלילי השירים האהובים והמוכרים ולא רצה שהמופע יסתיים.

באגף תרבות ואירועים לא נחים אחרי הסופ"ש המוסיקלי וכבר עתה הם נערכים לקראת מופע נוסף במסגרת "שרים בפארק",שיערך ביום חמישי הקוב, 6.6, בשעה 20:30.מופע זה, "אלף שירים ושיר", הוא למעשה ערב מחווה מיוחד לשירי היוצרת נעמי שמר, ששיריה הפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית. על הבמה יופיעו האחים עוזי וחיים אסנר יחד עם דודו אלהרר,יעל וקשטיין, נעה אסנר, עידו רוזנברג ואלון אופיר שישירו את שיריה המוכרים יותר ואלה, המוכרים פחות לערב מרגש, מצחיק ומלא געגוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות