חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נסגר הרישום ל ”מחיר למשתכן” בשכונת מורשת

 

הרישום להגרלה הגדולה של דירות מוזלות במסגרת פרויקט ”מחיר למשתכן” בשכונת מורשת הסתיים ביום ראשון השבוע, שלושה שבועות לאחר פתיחתו.

 

הרישום להגרלה הגדולה של דירות מוזלות במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן" בשכונת מורשת הסתיים ביום ראשון השבוע, שלושה שבועות לאחר פתיחתו.

מהנתונים עולה כי בסך הכל נרשמו להגרלות במודיעין מכבים רעות 11,515 משקי בית, המתמודדים על 1289 יחידות דיור מוזלות – מה שנותן יחס לא רע של סיכויי זכייה העומדים על 8.9 מתמודדים על כל דירה.

מתוך סך המתמודדים, 765 זוגות צעירים מוגדרים כ"בני המקום", כלומר כאלה המתגוררים או גדלו בעבר במודיעין מכבים רעות. אלה מתמודדים על 256 דירות מוזלות המובטחות להם, מה שמעניק להם יחס זכייה מצוין של 2.9 מתמודדים על כל דירה. בני המקום יכולים להיות גם חלק מיתרת ההגרלה ולזכות בדירות שלא בהכרח מובטחות רק להם, דבר שעשוי להגדיל את מספר בני המקום הזוכים.

 בסך הכל נרשמו בכל הארץ להגרלות 41,856 נרשמים, על פני 92 פרויקטים ב-25 ערים ויישובים שונים בארץ. מודיעין מכבים רעות נמצאת במקום השלישי מבין הערים המבוקשות, כאשר את הטבלה מובילה ראשון לציון עם 13,163 מתמודדים ואחריה הרצליה עם 11,692 מתמודדים.

בהגרלה זו יש מחצית מהדירות המוזלות של שכונת מורשת, שכוללת 3,607 יחידות דיור מהן 2,520 יחידות הן במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן", ומתוכן יש לפחות 540 יחידות דיור המיועדות לזוגות צעירים ומשפחות תושבי העיר. ההגרלה הנוספת של שאר הדירות המוזלות צפויה להיפתח לקראת סוף שנת 2017.

 על פי נתוני משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון, המחירים שזכו חברות הבנייה במכרזי "מחיר למשתכן" נעים בין 8,585 שקלים למ"ר לבין 10,373 שקלים למ"ר. יש לציין כי במסגרת פרויקט "מחיר מטרה", שבוצע בעיר לפני כשנתיים, המחיר שזכה נאמד בכ-11.2 אלף שקל למ"ר.

 ראש העיר, חיים ביבס: "הכמות הגדולה של יחידות הדיור המוזלות ששווקה בעיר בשנים האחרונות, גם בשכונת הציפורים ושדרות חשמונאים וגם עתה בשכונת מורשת, הביאו לסיכויי זכייה טובים בהגרלה הכללית, למרות הביקוש הרב לעיר, ויתרה מכך בהגרלה לבני המקום עבור הילדים שלנו והזוגות הצעירים שגדלו בעיר. אנחנו נמשיך לסייע לזוגות הצעירים וניערך להגרלה הבאה על מנת לייצר כמה שיותר פתרונות דיור לזוגות הצעירים".

 חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "בחודש האחרון ליווינו זוגות צעירים רבים בהדרכה וסיוע ברישום להגרלות. העבודה שהוביל מרכז הצעירים העירוני בשנתיים האחרונות עם כנסי ההסברה וימים מרוכזים להנפקת תעודות זכאות הביאה זוגות צעירים רבים להיות מוכנים וערוכים להגרלות. אנחנו מחזיקים להם אצבעות ומאחלים להם בהצלחה – אנחנו רוצים לראות אותם חוזרים הביתה ומקימים את ביתם בעיר שלנו."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות