חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נעים בפארק

 

החל מיום ראשון 17.5, פעילויות גופניות לאזרחים הוותיקים בפארקים הבטוחים שנפתחו בצל הקורונה

 

לאחר שנפתחו בחודש אפריל "הפארקים הבטוחים" ברחבי העיר, למען האזרחים הוותיקים בשל משבר הקורונה, יוצאת כעת העירייה במיזם חדש. המיזם, "נעים בפארק", בהובלת מחלקת הבריאות, "אפשריבריא" של משרד הבריאות, קופ"ח כללית ומאוחדת ומחלקת אזרחים ותיקים, יכלול שלל מפגשי ספורט ותנועה עבור האזרחים הוותיקים. זאת במטרה לאפשר להם זמן איכות מהנה בפארקים "הבטוחים" שפתוחים בשעות מוגדרות רק עבור אוכלוסייה זו. כמובן, שלצד ההנאה, הפעילות מקדמת אורח חיים בריא ושמירה על בריאות הגוף והנפש, במיוחד בתקופה לא פשוטה זו, אשר כפתה על בני ה-60 פלוס במשך כחודשיים, ריחוק חברתי והישארות בבתים.

מעבר לכך שהפעילויות יתקיימו כאמור ב"פארקים בטוחים" לצמצום התפשטות נגיף הקורונה, תהיה הקפדה על שמירת הנחיות הבריאות הכוללות הגעה לפעילות עם מסכה (בפעילות עצמה אין צורך) ושמירת מרחק של 2 מטרים האחד מן השני. בנוסף, מדגישים בעירייה כי השהייה בפארק לפני ואחרי הפעילות מחייבת חבישת מסכה וכמו כן, בהתאם להנחיות משרד הבריאות הפעילות מותרת עד 50 איש.

הפעילויות יערכו בשבעה פארקים בטוחים, בימי ראשון ורביעי בשעה 9:00 בבוקר. בפארק עמק החולה מול בית 77, התעמלות בריאותית לשיווי משקל. בפארק עמק איילון מול בית 52, יוגה צחוק. בפארק  עמק בית שאן ליד מפג"ש מול בית 7, התעמלות על כיסאות. בפארק עמק זבולון, מול בית 19 טאי צ’י –צ’יקונג. בפארק קייזר ברחוב בדולח 19 ביום ראשון – שומרים על כושר וביום רביעי-מיינדפולנס בתנועה, בפארק "הכבשים" ליד הדיור המוגן עזריאלי פאלאס ביום ראשון – טאי צ’י וביום רביעי-חיזוק דינמי, בפארק "הפיראטים" מול נחל צלמון 4 יוגה.

יש להגיע לפעילויות עם המסכה, בקבוק מים ומגבת.

מויש לוי, סגן רה"ע ומחזיק תיק אזרחים ותיקים: "החשיבות של חזרה לשגרה נוגעת לכל התושבים, ללא קשר לגילם. אני שמח מאוד שאנחנו יכולים להתחיל להחזיר את הפעילויות עבור האזרחים הוותיקים, בתקווה שתוך זמן קצר כולנו נוכל לחזור לשגרה מלאה ולהחזיר את כל הפעילויות עבור האזרחים שלנו".

ברוך בוחניק, מחזיק תיק קידום בריאות: "אנו מבינים שלא מספיק לתת מענה נקודתי וחשוב לוודא שישנה פעילות קבועה עבור הוותיקים שלנו ובדרך זו, לשמור על בריאותם הפיזית והנפשית על ידי יצירת מפגשים כיפיים במרחב הציבורי. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה ולמתנדבים תושבי העיר, על התגייסותם המיידית לכל בקשה מצידנו להעביר פעילות גופנית. לחלוטין לא מובן מאליו והעיקר שנשמור על הוותיקים כמו ההורים שלנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות