חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית. >>

קידום אתרים או שיווק בפייסבוק

 

שתי ענקיות הפרסום גוגל ופייסבוק נחשבות לפלטפורמות הפרסום המובילות בעולם האינטרנט ולא רק בערוץ התקשורת הזה. 99% מבתיי העסק הקיימים כיום עושים פרסום באינטרנט באיזושהי דרך

 

שתי ענקיות הפרסום גוגל ופייסבוק נחשבות לפלטפורמות הפרסום המובילות בעולם האינטרנט ולא רק בערוץ התקשורת הזה. 99% מבתיי העסק הקיימים כיום עושים פרסום באינטרנט באיזושהי דרך. מרבית הפרסומים עוברים בסופו של דבר דרך גוגל או פייסבוק. מכאן אנו מבינים מדוע אנשים כל הזמן עושים את ההשוואה בין קידום אתרים לבין שיווק בפייסבוק. מה עדיף? מה משתלם יותר? היכן כדאי להשקיע יותר? אם גם אתם לא יודעים כיצד להשקיע את תקציב הפרסום שלכם ואיפה – תוכלו להמשיך לקרוא ולעשות לעצמכם מעט סדר.

ראשית – מי אמר שכדאי להשקיע רק בערוץ שיווק אחד?

עצם ההתעסקות בהשוואה הזו בין קידום אתרים לבין שיווק בפייסבוק גורמת לנו להבין, ברמה הפסיכולוגית, שיש שיטה אחת טובה יותר והשנייה היא פחות טובה. זה לא משנה היכן אתם קוראים מאמר עם השוואה כזו או לאיזו תחושה יביא אתכם כותב המאמר (האם להעדיף את הקידום האורגני או השיווק בפייסבוק) זה חשוב מה אתם צריכים לעסק שלכם וכיצד אותו ערוץ פרסום מסייע לכם להתפתח. אז מי אמר שצריך להשקיע רק בקידום אתרים או שיווק בפייסבוק? מדוע לא לנסות את שניהם ולראות מה הכי טוב עבורכם? ובכן, אם אתם רוצים להשקיע את תקציב הפרסום שלכם רק בערוץ שיווק אחד ולשים את כל יהבכם עליו זה בסדר גמור ובמקרה כזה כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מהו ערוץ השיווק המתאים ביותר עבורכם.

כיצד לחלק בצורה נכונה את התקציב החודשי?

באופן כללי לא מומלץ להתפזר על מספר שיטות שיווק כיוון שתקציב פרסום מצומצם יאפשר מיקוד ראשוני בערוץ שיווק אחד או שניים. כאשר אנחנו משווים את גוגל לפייסבוק או קידום אורגני אל מול אופציות השיווק בפייסבוק, אנו צריכים להתחשב היכן קהל היעד שלנו נמצא ולחלק את התקציב שלנו בצורה הגיונית. או שנשקיע את כל תקציב הפרסום בטכניקת פרסום אחת שאנו מאמינים בה או שנפצל את התקציב ל2 ערוצי השיווק הללו בהתאם להצעת המחיר של איש המקצוע והעבודה הנדרשת בכל ערוץ שיווק. בצורה הזו תוכלו לתקוף משתי החזיתות ולראות את התוצאות לאחר כמה חודשי עבודה מה שיספיק לכם כדי להסיק מסקנות.

מדידת תוצאות ובניית אסטרטגיית שיווק מותאמת:

פרסום בגוגל או בפייסבוק יכולים להיות מועילים לכם מאוד, אם העבודה תתבצע בצורה מקצועית כמובן. ניתן יהיה להסיק מסקנות לאחר כמה חודשי עבודה ולפי הביצועים בשתי החזיתות תוכלו להסיק מסקנות. מסקנות אלה יובילו אתכם לידיעה היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום שלכם כדי שיביא לכם יותר תוצאות. שימו לב כי לא רק כמות התנועה מה שמשנה אלא היכן נמצאת תנועה שיותר בשלה לפנות אליכם ולהזמין מכם מוצר או שירות. ייתכן שגם גוגל וגם פייסבוק יטיבו עמכם ותרצו להמשיך עם שניהם.

רוצה לצ'וטט?
אלפא נכסים
 
 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

סקר בחירות מקומי: תושבים מעדיפים להצביע למפלגה מקומית א-פוליטית מאשר לרשימה אשר מייצגת מפלגה ארצית

סקר לקראת הבחירות לרשויות המקומיות: 65% מהתושבים יעדיפו להצביע לרשימה מקומית כאשר רק 35% יעדיפו להצביע לרשימה ארצית.  עידן חמי, יו”ר רשימת ”שחר עושים!”: ”השנה האחרונה חידדה לתושבי ישראל בכלל, ולתושבי מודיעין מכבים רעות בפרט, את הצורך בנבחרי ציבור שיעבדו עבורם”

כללית אסתטיקה על ניתוחים לעיצוב הגוף – 6 תשובות ל-6 שאלות נפוצות

 

עולם האסתטיקה והניתוחים הפלסטיים משתנה ומתפתח כל הזמן, אך בעבור המטופלות והמטופלים, אותן שאלות חוזרות ועולות כל הזמן. המומחה של כללית אסתטיקה עם התשובות. כתב:  ד”ר גיא רסנר, מומחה בכירורגיה פלסטית ומשחזרת, עוסק ומתמחה בניתוחים לעיצוב הגוף, בדגש על ניתוחים פוסט-בריאטריים, הן במרפאות כללית אסתטיקה והן ביחידה לניתוחים פוסט-בריאטריים בתל השומר

סוד מעגלי התמיכה

 

רוצים לדעת איך יתכן שכשטתם  מנותקי קשר עם העולם החיצון, התכנים שלכם ממשיכים לרוץ בגוגל ובפייסבוק.... אתם מוזמנים להירשם להרצאה על: סוד מעגלי התמיכה. 2.4. בשעה 1200. הפתעה שתקדם אתכם בגוגל וללא תשלום. פרטים בתוך ההודעה.

 
 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
אלפא נכסים

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות