חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 18 – 24 בינואר 2019 1 חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 18 – 24 בינואר 2019

 

                                          הטור האסטרולוגי של חוה מזר

 

טלה

את שבת וראשון תרצו קרוב לוודאי לחגוג עם בני משפחה וחברים. אתם מרגישים צורך להתאוורר ולצאת מן השגרה. לכן תקופה זו מתאימה לנסיעות, לפגישות ולהימצאות בתנועה מתמדת.

טיפ השבוע: הירח המלא בימים שני ושלישי עשוי למצוא אתכם פתוחים יותר לאפשרויות חדשות, היו נגישים תקשורתית וחברתית, שכן טוב עכשיו להימצא עם אנשים עמם אתם חשים בנוח.

 

שור

בשבת-ראשון מומלץ להיות מוקפים בבני הבית והמשפחה. מצב הכוכבים יוצר אווירה חגיגית ומשפיע לטובה על מצב הרוח.

טיפ השבוע: ייתכן גם שתהיו עסוקים בנסיעות ובזכות היותכם פתוחים תוכלו גם להכיר אנשים רבי-קסם, ותוכלו ליהנות מאירועים חברתיים וגם ליצור קשרים. כל אחד בהתאם לרחשי לבו ונטיותיו, וזה בדיוק הדבר הנחוץ לכם כרגע.

 

תאומים

הירח המלא (בראשון-שני) עשוי להשפיע לטובה על הלך הרוח שלכם במהלך החודש הקרוב. מגעים עם חו"ל ונסיעות עשויים להיות מודגשים.

טיפ השבוע: השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, שכן ייתכנו בעיות בתקשורת ואי הבנות. שלישי-רביעי: אתם מושפעים מהמתח השורר סביבכם. כדאי שתשתדלו לפתור בעיה ביניכם ובין אדם אחר לפני שתיעשה רצינית יותר.

 

סרטן

בימי סוף השבוע ותחילתו מומלץ להיות נגישים תקשורתית, חברתית ואף רגשית. אדם שלא ראיתם מזמן עשוי ליצור קשר, דבר שישמח אתכם מאוד.

טיפ השבוע: יש בכם כמיהה וגעגועים למשהו שחסר, וההתלהבות שבחידוש היא הדלק שלכם. מומלץ לאמץ את המוח להמציא, לתקשר וליצור. ענייני כספים עשויים להעסיק אתכם. סגלו גישה שמרנית וזהירה.

 

אריה

מיקום השמש במזל דלי יעלה את מפלס האנרגיה שלכם. הירח המלא במזלכם בימים שני-שלישי עשוי להדגיש ענייני זוגיות, משפחה, עבודה ושותפויות. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, וזאת תרגישו היטב.

טיפ השבוע: ארגנו בילוי משחרר עם אנשים שכיף להיות איתם והפעילו את הקסמים שלכם כמו שרק אתם יודעים. המחצית השנייה של השבוע עשויה להדגיש ענייני כספים והשקעות. חשוב שתנהגו בבגרות ותפעלו בהתאם למגבלות הקיימות.

 

בתולה

ענייני עבודה ובריאות יעסיקו אתכם עכשיו. שבת-ראשון עשויים להדגיש ענייני בית ומשפחה. ימים שני-שלישי: האנרגיות עשויות להיות נמוכות. שמרו על הכוחות שלכם. המחצית השנייה של השבוע כבר מיטיבה עם האנרגיות שלכם.

טיפ השבוע: מיקום הירח במזלכם בימים רביעי-חמישי עשוי לחזק אתכם, להעלות את מפלס הכריזמה שלכם ולעודד טיפוח קשרים, ואתם זקוקים לכך.

 

מאזניים

מיקום השמש במזל דלי: זה הזמן להרחיב אופקים וקשרים חובקי עולם. שימו לב: מישהו מושך בחוטים ועליכם לשוחח איתו גלויות. קשר מורכב וחלקלק אינו מתאים לכם כרגע, לכו על בטוח עם טיפוסים  אמינים. 

טיפ השבוע: מומלץ להיות זהירים במגעים עם אנשים לחוצים. חשוב שתעמדו על שלכם, אך בו בזמן חשוב שתימנעו מיצירת רושם של התנגדות. החוכמה היא למצוא את האיזון ואת דרך האמצע, תכונה המאפיינת את מזלכם.

  

עקרב

אצל רבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים ללא דיחוי. התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. שמרו על איזון. טיפ השבוע:  ענייני כספים והשקעות: במצב מבטיח.

טיפ השבוע: בקרוב תאפשרו לעצמכם להיפתח ולזרום, אבל השבוע יש להיות עם הרגל על הברקס בכל הנוגע להחלטות שיכולות להיחשב להחלטות פזיזות. זאת למרות שבמקביל אתם עשויים להיתקל בתחושות קיצוניות, בעוצמה וביכולת התחדשות בתנאי לחץ.

 

קשת

הירח המלא (בראשון-שני) מדגיש ענייני תקשורת ונסיעות (לחו"ל), ומשפיע על התנהלותכם. הרוח היצירתית שלכם והרצון להתנסות בדברים חדשים יבלטו עכשיו.

טיפ השבוע: מומלץ לקדם בחן יעדים מקצועיים, אך בו בעת לסגל זהירות בעניינים זוגיים או עסקיים. מריבות קטנוניות כאלה ואחרות עלולות לערער קשרים שבדרך כלל מתנהלים בצורה בריאה ויציבה. נוכחות וונוס במזלכם עשויה להיטיב עמכם. 

 

גדי

אין זה הזמן להחלטות. חוסר הבהירות עשוי לפגום ביכולת השיפוט שלכם והאשליה מטעה. מיקום כוכב מרס במזל טלה עשוי להעיד על מריבות. מומלץ להיות זהירים ולא למהר לתת אמון במי שלא מכירים היטב.  קחו הכל יותר בקלות ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.

טיפ השבוע: השתדלו לגלות סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם כמצופה מכוכב סטורן במזלכם עכשיו.

 

דלי

מיקום השמש במזלכם מחזק אתכם. עם זאת, אלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך. השבוע צפויה פעילות פיזית ויהיה צורך רב במגע ובפרגון.

טיפ השבוע: מיקום כוכב מארס במזל טלה עשוי להבטיח אנרגיה עצמאית ואקטיבית, תמרנו בין שיתוף פעולה לבין הפגנת ביקורתיות. למערכת יחסים מסוימת עדיף להיכנס בהדרגה.

 

דגים

הירח המלא (בראשון-שני) עשוי לגרום לעומס נפשי ולהשפיע על האנרגיות שלכם. לעיתים אתם שונאים שגרה ואינכם יכולים להיות אחד מהעדר. השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק.

טיפ השבוע: מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות @

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות