חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ:  23-29 בנובמבר 2018 / חוה מזר

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: הורוסקופ שבועי: 23-29 בנובמבר 2018

 

טלה

נסיגתו של כוכב התקשורת מרקורי עד 6 בדצמבר, דורש התייחסות זהירה בענייני תקשורת, יחסים ונסיעות. מי שרוצה לשמור על מערכת יחסים יציבה וללא משברים, שינסה להימנע מהאשמות ומוויכוחים על עניינים קטנוניים וחסרי משמעות. טיפ השבוע: זה לא הזמן האידיאלי לקבלת החלטות שישפיעו על עתידכם. המתינו עם החלטות חשובות מ- 9 לחודש דצמבר ואילך. 

 שור

כוכב התקשורת מרקורי נתון בנסיגה עד 6 בדצמבר, מצב שעשוי להשפיע על ענייני תקשורת, כספים, השקעות ונסיעות. מומלץ לגלות זהירות. אתם עומדים להיכנס לתחום שיש בו דפוסים חדשים, התפתחות אישית וכיווני חשיבה פרקטיים. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עד השבוע הבא עשויה להשפיע על ענייני כספים והשקעות. יש למתן את השפעתו בדרך של מודעות והתרסנות.

 תאומים

כוכבכם מרקורי בנסיגה מול מזלכם עשוי להסעיר את הרגשות ומשפיע לרעה על כל מערכות היחסים שלכם, במיוחד על אלו הדורשים אינטראקציה תקשורתית. קריירה: מחשבות טעונות ואנשים לחוצים בעלי פתיל קצר עלולים לקלקל. מקום העבודה נהפך למעין זירה למאבקים, חלקם גלויים ורובם סמויים, עדיף להבליג ולשתוק. מיקום כוכב ונוס במיקום אטרקטיבי עשוי

 סרטן

זוגיות: אתם תשושים וכמהים לחום ולאהבה. השפיעו בכל מה שקשור לענייני בית ומשפחה. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשוי להדגיש ענייני עבודה, חו"ל ונסיעות וחשוב להתארגן לקראתו. מסיבה זו רצוי לדחות השקעות או רכישות שמסכנות את הרזרבות שלכם. כדאי לפקפק בנתונים שאתם מקבלים מאחרים. עסקה שאמורה להניב תוצאות מבטיחות עלולה להתגלות כחסרת בסיס.

 אריה

אהבה: מישור זה דורש זהירות. אומנם ונוס מחייך אליכם השבוע, אבל בשבוע הבא כבר לא. השבוע חשוב להיזהר בנסיעות, ואם אפשר גם להישמר בענייני תקשורת. כוכב התקשורת והנסיעות מרקורי מצפה מכם להיות זהירים בענייני כספים והשקעות. יש לכם ראש פתוח, הרבה רעיונות ולא מעט מזל, והם יסייעו לכם לעבור את התקופה הזאת בשלום. גלו זהירות וערנות.

 בתולה

ענייני בית ומשפחה עשויים למקד את תשומת הלב שלכם במהלך השבועות הבאים. דברים חשובים בחיים עומדים על הפרק, וכדאי לפעול לפי תחושות הבטן שלכם. הדברים תלויים בכם, ברצינותכם ובנכונותכם להשקיע. כוכב מארס מול מזלכם עד תחילת חודש ינואר 2019,  עשוי להסעיר, להצית ועלול להוציא שלדים בארון. המילה התחתונה: שמרו על דיסקרטיות.

 מאזניים

אתם עומדים להיכנס לחודש שבו יש חשיבות גדולה לענייני בית ומשפחה. מכאן רצוי שתשהו בבית, תארחו אורחים ותתמקדו בהענקת יציבות וביטחון לחייכם. זכרו כי אתם עלולים להיקלע למצב של אי נעימות מקצועית, בגלל מעורבות רגשית בעניינים שדורשים התייחסות רציונלית. לכן חשוב להקפיד ולהתחבר לאווירה סימפטית ואוהדת ולהתרחק מכל גורם מלחיץ.

 עקרב

הסתיימו הרגשות הקיצוניים והתשוקות הכוחניות. זה הזמן לחפש קשר יציב שמעניק ביטחון. ונוס ייכנס למזלכם ב- 3 לחודש דצמבר, ומתחילה תקופה שבה יש אפשרות להכיר גבר מרשים, בעל סמכות ומעמד. כוכב התקשורות מרקורי יימצא בנסיגה עד 6 בדצמבר. חשוב לא להיכנס לעימותים עקרוניים ומתישים, מומלץ לקחת מהם פסק זמן. סגלו שיקול דעת ומפוכחות.

 קשת

לפנויים יש סיכוי לפגוש ולהיסחף, ואולי אפילו לדלג על שלב הביקורת המעכב. מפגש מקרי עשוי להוביל לתחילתו של סטוץ בלבד, וכדאי לא לבנות עליו. קריירה: יש ביניכם כאלה המנסים להימלט מהתמודדות עם מציאות מטלטלת, ומביאים להקצנה את הרצון לברוח מאמיתות לא נעימות הגוררות אי הבנות, חוסר כנות ומצבי רוח משתנים. מומלץ לשמור על פרופורציות.

 גדי

הכוכבים סטורן-פלוטו במזלכם עשוי להעיד כי לא קל לכם ואולי אף עשויים לעבור מצב של משבר כדי לעמוד בזמנים, אך מצד שני, בזכות נחישותכם, אתם עשויים להצליח. מיקום כוכב ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להעיד כי יש מביניכם כאלה שאנשים שמים לב אליהם. אתם מושכים ואטרקטיביים. נצלו זאת לקידום ענייני חברה וקריירה. שגרו בגרות ועוצמה שיסייע לכם.

 דלי

כוכב מארס בבית הכספים שלכם עשוי להשפיע עליכם. מתחילה עכשיו אנרגיה שתופסת אתכם מודאגים מעתיד לא ברור. פתאום הכל נראה לא יציב. טיפ השבוע: חשוב לסגל פתיחות מחשבתית למצבים בלתי צפויים. הדרך הקיצונית המובילה לניתוק היא עוצמתית ומיידית ועלולה לגרור תוצאות לא רצויות לשני הצדדים. כדאי להמתין עם החלטות גורליות.

 דגים

אם יש לכם תחושה של פספוס ואי שביעות רצון, מצבכם עומד להשתפר. שבוע זה מצפה מכם לשמור על פרופיל נמוך אך ממוקד. המצב הכוכבי מסעיר את עולמכם הנפשי. בתוך כחודש אפשר פחות או יותר לחזור לשליטה. בית הקריירה שלכם מוקרן חיובית, עם זאת, חשוב מצד שני, שימו לב השבוע למצב של מסר כפול זה או אחר, שעלול להפריע למהלך חלק ותקין ולפגום בו.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03  כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות