חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

לא קלה היא לא קלה דרכנו....

 

קבוצת הנשים של עוצמה מודיעין בכדורסל, מתהדרת בספונסר חדש, שומרת על יציבות במספר הנקודות שהיא קולעת, אבל האם זה יספיק לה לניצחון שני ברציפות? על כל זאת ועוד, תוכלו לקרוא בשורות הבאות

 

חסות קצרה ואנחנו חוזרים... רשת חנויות HairTop בחרה להעניק חסותה לשחקניות המועדון. החנות במודיעין סנטר תעניק חסות לקבוצת הנשים ולנערות א’ ו-ב’, וכן תתן לכל שחקניות המועדון ולמשפחותיהן 30% הנחה ובנוסף גם שי לשחקניות במהלך העונה. עכשיו רק חסר למדור קצת שיער בשביל התכשירים והכול יהיה בסדר....

ספירת מלאי - שירה להב חזרה לסגל ולעומתה נעדרו מהמשחק - תאיר סמימי גולן, יובל שושן ואפרת ישורון. עוצמה פתחה את המשחק עם גלית ברוקר, ענת נגרי, רעות פוגל, יובל לוי ועירית.

אמא, אבא קצת יותר לאט - הרבע הראשון התנהל בקצב מסחרר וזה אומר - הרבה מאוד נקודות משני צידי המגרש. רמלה התבססה על יד קטלנית של מירי לוי - 10 נק’ ושתי שלשות ברבע הראשון ועל הכנסת כדורים פנימה אל מטי עוזרי, שהלכה פעם אחר פעם לקו העונשין וסיימה את הרבע הראשון עם 7 נקודות - כולן מהקו. במודיעין, עירית פתחה את מלאכת צבירת הנקודות והעבירה אותה לגלית עם 8 נק’ ושתי שלשות ויובל עם 5 נק’ ושלשה משלה. מודיעין נשארה בתמונה בזכות 60% מהשלוש! 100% מקו העונשין והרבע הראשון הסתיים ב 15:22 למארחות.

הרבע השלישי - רגע, מה עם הרבע השני? אתם מתעקשים לדעת? ובכן, היו בו רק שני דברים חיוביים - נקודות בכורה בבוגרות לחני רפאלוביץ והשריקה לסיומו. נחזור לרבע השלישי - ההגנה עבדה כמו שצריך. רמלה הפסיקה לחדור פנימה ועברה להפגיז מרחוק וסיימה את הרבע עם 3 מ 7,000 מהשדה. במודיעין יובל קלעה שלשה נוספת, ומבצע משולב, החל בכדור חוזר בהתקפה של ענת, המשיך בחילופי מסירות שבסופן ענת קיבלה את הכדור חופשייה ומאושרת, לשתי נקודות קלות. 24:44 לרמלה, לאחר שלושה רבעים.

הרבע האחרון - עירית מצאה את גלית בפעם השנייה במשחק מחוץ לקשת לשלשה, חן מצאה את שיר מוסאי שקלעה תוך כדי תנועה וחגגה גם היא נקודות ראשונות העונה. ברמלה, מירי לוי הייתה הנציגה התורנית של משפחת לוי ברשימת הקלעיות הבולטות. סל של שירה להב, חתם את תוצאת המשחק 35:55 לרמלה על עוצמה מודיעין.

קלעו לעוצמה מודיעין: גלית ברוקר קלעה כהרגלה שלוש שלשות וסיימה עם 13 נק’ ו 4 ריב’, יובל לוי 9 נק’, רעות פוגל 3 נק’ 10 ריב’ ו 4 חט’, שירה להב2 נק’ ו 7 ריב’, ענת נגרי 2 נק’ ו 6 ריב’, עירית 2 נק’ 5 ריב’ ו 2 אס’, חני רפאלוביץ2 נק’ 3 ריב’ ו 2 אס’ ושיר מוסאי 2 נק’. עוד שותפה - חן אשרף.

הרבו לקלוע לרמלה: מיכל לוי 17 נק’, מירי לוי 12 נק’ - 10 ברבע הראשון.

 מעט מדי צופים חזו במשחק שהתקיים באולמה הישן של אליצור רמלה ואילו השופט, שייך גם הוא לעדת "באמאש’כם, בואו נסיים מוקדם כי יש משחק של מכבי בטלביזיה" (ובתרגום חופשי לעברית - לא שורקים שום דבר, אלא אם יש ניסיון לרצח ויש עדי ראיה).

מסכם את המשחק מאמן עוצמה מודיעין, יאיר פרסטמן: " בשבוע שעבר שיחקנו מול מקום רביעי, קלענו 35 נק’ וניצחנו. השבוע שיחקנו מול מקום שביעי, קלענו 35 נק’ והפסדנו 20 הפרש. המסקנה, הכל יחסי בחיים והיוצא מן הכלל, מעיד על הכלל!! אם נקלע 35 נק’, לא ננצח יותר עד סוף העונה. אנחנו חייבים לשפר את אחוזי הקליעה ולהפחית את איבודי הכדור.

רב המשחק שמרנו לא רע ואנחנו משפרים באופן קבוע את ההגנה תוך כדי משחקים. מה שמונע מאיתנו לממש את ההגנה לנק’, אלו איבודי הכדור. בנוסף, אנחנו עדיין מחפשים לכל אחת את המקום והקצב שלה לזרוק, על מנת לשפר גם את אחוזי הקליעה וגם להוריד את מספר האיבודים".

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות