חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נסגר סניף הום סנטר שילת

 

החל מהשבוע קיים במודיעין רק סניף הום סנטר אחד - במרכז one בישפרו. לא בטוח שזה הכי נוח לקונים, אבל זה בודאי יותר משתלם. גם להם וגם לרשת

 

ביום חמישי האחרון נסגרו שעריה של חנות הום סנטר בשילת. הסניף שנפתח בשילת בשנת 1998, אוחד עם החנות החדשה שנפתחה במתחם ישפרו. במהלך סוף השבוע האחרון הועמסה הסחורה על משאיות והועברה לחנות החדשה במודיעין.

פתיחתה של החנות לפני כעשור, ליוותה את הקמתה של העיר מודיעין ובעיקר את אכלוסה המואץ בשנים הללו. מודיעין זוהתה על ידי סוג זה של עסקים, שנותנים שירות למתיישבים חדשים, כפוטנציאל כלכלי גדול וחדש.

פתיחת חנות הום סנטר באיזור התעשייה של שילת לוותה בשעתו בחששות כבדים של בעלי העסקים שכבר זיהו את הפוטנציאל והתמקמו במקום היחיד הקרוב ביותר לעיר ההולכת ונבנית, שאפשר זאת - שילת.

למרות החשש, התברר כי רק מעטים נפגעו מ"ענק השיפוצים" החדש שהגיע לאיזור. ככל הזכור לכותב דברים אלה, פתיחתה של חנות הום סנטר לוותה בקריסתם של שני עסקים מקבילים בלבד: האחד בכפר רות והשני בשילת. מאידך, סביב הום סנטר התפתח מסחר מתמחה שהציע מגוון רב יותר של מוצרים ייחודיים, מגוון שהום סנטר לא אפשר ללקוח.

כך, הפך מתחם שילת לשוק העסקים של העיר הצמודה מודיעין. זאת בעיקר בשל העובדה שמתכנני העיר ומקימיה העדיפו להמתין לשלב מאוחר יותר בהקמת איזור התעשייה והמלאכה של העיר.

אם נוסיף לכך את הבעיות החוקיות שעלו בשנים האחרונות ביחס לשינוי הייעוד של הקרקע בשילת מחממות וחקלאות לחנויות ומסחר, קיבלנו תמהיל שמסביר את היעלמותו ההדרגתית של מתחם העסקים בשילת.

קיימת סמליות מסוימת בעובדה שאיחוד החנויות של רשת הום סנטר, מתקיים שבוע אחרי חנוכתו של מרכז עזריאלי בלב העיר מודיעין. עולם העסקים הגדולים - רשתות השיווק הארציות, הולך ומתמקד לשני אזורים: מרכז עזריאלי החדש ואיזור התעשייה והמלאכה שרק לפני כחודש שווקו בו אחרוני הקרקעות.

האם בכך מתייצבת תמונת המסחר החדשה במודיעין? ספק רב! נראה שאנו נמצאים בתוכו של תהליך ולא בסופו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות