חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מוצרים שכל עסק צריך בהדפסה אישית

 

בעידן האינטנסיבי הנוכחי בו התחרות על לב הלקוח מטפסת לשיאים חדשים, יש חשיבות רבה להפצת המותג בכל דרך אפשרית

 

בעידן האינטנסיבי הנוכחי בו התחרות על לב הלקוח מטפסת לשיאים חדשים, יש חשיבות רבה להפצת המותג בכל דרך אפשרית.

נפלאות הלוגו במיתוג עסקי
הלוגו הוא סמל ההיכר של העסק ולוגו נוצר בעבודת פיתוח מאומצת ומחושבת בעקבות גיבוש זהות ופנים למותג כאשר לוגו אמור לייצג בפלטת הגוונים ובקווי המתאר שלו את ערכי החברה ולהעביר את מסריה השיווקיים וכן לעורר את האסוציאציות הנכונות בקרב הלקוחות הנחשפים אליו.
לוגו יכול להתנוסס על גבי מוצרים מסוגים שונים וכך להפוך כל מוצר סטנדרטי למוצר ממותג עמו אפשר לקדם ולשווק את העסק, בין אם מדובר במוצרים שניתנים כמתנה ללקוחות או מוצרים פרקטיים שמשרתים את העובדים במשרד.
לסחורה ממותגת יתרונות רבים והיא יכולה להיות שימושית כחומר פרסומי, בכנסים, ישיבות עבודה, אירועי קד"ם ועוד.
מדובר בדרך חסכונית יחסית, שיכולה לסייע ביצירת נאמנות כלפי המותג ולהשריש אותו כאשר  אותם מוצרים נמסרים ללקוחות ואלה משתמשים בהם על בסיס יומיומי וכך גם נוצר שיוך חיובי למותג.
הזירה הנוכחית של מוצרים בהדפסה אישית עם לוגו על גביהם מציגה מגוון רחב של אפשרויות של מוצרים בעלי ערך מוסף. לפניכם 5 רעיונות לפריטים ממותגים בהתאמה אישית שכדאי להחזיק בכל בית עסק:

להתלבש בדרך ממותגת
הלקוח פוגש את העובדים שלכם? הדרך בה הם יתלבשו הינה בעלת השפעה על המיתוג של העסק. כאשר הם לובשים חולצה ממותגת עם לוגו, סלוגן, אייקון המזוהים עם העסק הם למעשה מעבירים היטב את המסר ואת זהותו של בית העסק.
חולצה ממותגת מהווה פריט שימושי הן לעובדים והן ללקוחות וכל אחד ישמח לקבל חולצה נעימה, רכה ואיכותית מתנה וגם ללבוש חולצה ממותגת ביום עבודה או בעת אינטראקציה עם לקוחות כמו בכנסים או פגישות.
שימו לב לאיכות ההדפסה, החליטו באיזה סוג חולצה לבחור, קיץ או חורף, קז’ואל או אלגנט ואל תשכחו להדפיס עליה את כל הפריטים שיקנו לה טאץ’ עסקי ממותג.

כרטיס ביקור שעושה הבדל
כרטיס הביקור הוא הקשר ביניכם ובין הלקוח, השותף העסקי, המשקיע והדרך לגרום למי שמקבל אותו לזכור את העסק ולייצר את הפנייה המבוקשת.
אפילו בעת העכשווית הדיגיטלית נעשה שימוש בכרטיסי ביקור מודפסים בעיקר בכנסים, השתלמויות, מפגשים עסקיים ונטרווקינג כאשר רוצים להחליף פרטים או להניע מישהו לפעולה.
השקיעו בעיצוב אישי של כרטיס הביקור, החל מבחירת מידות שייכנסו בקלות לארנק דרך החוויה הוויזואלית של הכרטיס ועד התאמתה לזהות של המותג וקומפוזיציה נכונה של הפונטים וכן כתיבה אטרקטיבית של הטקסט על גבי הכרטיס מצד אחד או משני צדדיו. 

לתקתק עסקים
תיקים ממותגים מהווים אף הם מתנה נהדרת ודרך למתג את העסק תוך כדי תנועה ובלי מאמץ.
מי לא צריך תיק? מדובר בפריט שילווה אתכם לכל מקום כך שגם כאשר העובדים שלכם בדרכים או הלקוחות בטיולים הם מפיצים את המסר בדבר העסק.
ישנם תיקים מדגמים שונים ועליהם ניתן להדפיס לוגו ומסרים בהתאמה אישית כשיש תיקי כותנה ותיקי גב ניילון ועוד אופציות אופנתיות ממותגות.

כשהלוגו עולה על הנייר
ניירת משרדית שימושית להפליא והיא נמצאת בכל מקום במשרד, בין אם מדובר בחשבוניות וקבלות שנשלחות ללקוחות ובין אם בנייר מכתבים עליו כותבים הערות או תזכורות או בדפי סטיקי עם משימות שאסור לפספס. באמצעות בית דפוס דיגיטלי ניתן היום להדפיס ניירת משרדית מעוצבת שתישא את הלוגו של החברה ותעוצב לפי החזות המבוקשת, כך שמי שישתמש בה או יקבל אותה מיד יזהה את העסק ואת הפעילות שלו. 

לכו בעקבות הלוגו
העוצמה של הלוגו ברורה לכולם ועל מנת לייצר נראות בולטת במרחב פיזי אפשר לייצר גם שלטים בהתאמה אישית הן לחלל הפנימי והן למרחב החיצוני. שילוט שינחה את המבקרים להיכן ללכת שהוא ממותג ונושא את המסרים של החברה. אפשר לייצר גם שילוט ייעודי לזגוגית הרכב וכדומה.

בחרו חברה איכותית שתעזור לכם לעצב את המוצר או להדפיס את הלוגו שלכם על גבי מוצרים מובילים לביסוס המיתוג שלכם בדרך האטרקטיבית ביותר!

אצל Ink Ready Print בית דפוס דיגיטלי https://www.inkreadyprint.co.il/ תוכלו לעצב ישירות דרך האתר כל מוצר דפוס שתרצו, להדפיס אותו במכונות איכותיות ולקבל הכל ישירות עד בית העסק.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות