חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נפתח מרכז התחסנות שפעת ראשון מסוגו במודיעין

 

מעל 1000 תושבי מודיעין כבר התחסנו במרכז החדש מרגע פתיחתו לפני פחות משבועיים לאחר שמבצע החיסונים השנה החל בתחילת ספטמבר מוקדם מהרגיל

 

היתרונות של מרכז התחסנות שפעת הנם חשובים במיוחד בימים אלו בשל ההתמודדות היומיומית עם נגיף הקורונה. החיסון ניתן למי שזומן מראש ונקבע לו תור על ידי צוות המרפאה באופן יזום.

רותי זורע, מנהלת סיעוד מרכז התחסנות השפעת במרפאת מוריה, מסבירה כי החיסונים מתבצעים עבור אוכלוסייה בסיכון המוגדרת ע"י משרד הבריאות. "המשימה הראשונה הינה לחסן במהירות ובפרק זמן קצר מטופלים בסיכון כדי לשמור על בריאותם ולספק להם הגנה מפני מחלת השפעת וסיבוכיה. קצב ההתחסנות במודיעין, עד כה, משביע רצון ושיתוף הפעולה וההיענות של המטופלים הנם גבוהים", היא מסכמת.

אסתר מאור נבות (66), תושבת מודיעין, נ+4 ילדים ו – 8 נכדים, הגיעה למרכז ההתחסנות החדש ולאחר מספר דקות קיבלה חיסון ויצאה שמחה לביתה. "אין ספק שמדובר בשירות יעיל וחכם של כללית להגיע למקום שהוא נפרד מהעומס במרפאות האחרות עם אחות חייכנית ונחמדה וכמעט בלי תור". 

בשל מגפת הקורונה החל מבצע החיסונים השנה במתכונת שונה ומדורגת. בשלב זה החיסון ניתן בהתאם להנחיות משרד הבריאות למטופלים בסיכון מרבי וגבוה, לחולים כרוניים, למרותקי בית, לעובדי מערכת בריאות ועוד. לאחר קבלת משלוח שני של חיסונים יורחב מעגל המטופלים שמוזמנים באופן ייזום לקבלת החיסיון.

מר ארז לוי, מנהל מחוז מרכז בכללית, אומר כי כללית היא הראשונה בין הקופות שהקימה מרכז התחסנות שפעת שהנו בעל חשיבות גבוהה עבור אוכלוסיות הנדרשות לחיסון בשלב הראשון. "הקמתו של המרכז נועדה למנוע התקהלויות וגם על מנת להבטיח הפרדה בין המתחסנים ליתר המטופלים. יתרה מכך, זמינות התורים היא מידית".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות