חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

סופ”ש מוצלח לעירוני מודיעין

 

במועדון הכדורגל עירוני מודיעין מסכמים סוף שבוע מוצלח במיוחד.

 

זה החל ביום שישי האחרון עם ניצחון ענק של קבוצת הבוגרים במשחק חוץ על דימונה שממוקמת בראש הטבלה, שנחתם בתוצאה 1:2 למודיעין. מאמן הקבוצה אהוד כחילה שכזכור היה זה שהעלה את דימונה לליגה א’ הגיע למשחק עם רגשות מעורבים אבל הצליח לכוון את הקבוצה לניצחון תודות לשני הכובשים: עומר טולדו וסאן טוריאל, ואף זכה לכבוד מהמקומיים שערכו לכבודו טקס עם ראש עיריית דימונה, בני ביטון, יו"ר עירוני מודיעין, אלי סבח, מנהל המועדון, תומר כרמל ומנהל הקבוצה נדב כהן. כחילה שכזוכר נכנס לאמן את הקבוצה לפני כשלושה שבועות כבר רושם שלושה משחקים מוצלחים עם 2 ניצחונות ותיקו, סה"כ 7 נקודת מתוך 9 אפשריות. חגיגית הניצחון שהחלה במגרש נמשכה גם בדרך חזרה לעיר.

אהוד כחילה מסכם: "בשבועות האחרונים עברנו כברת דרך עם שלושה משחקים קשים ועל זה מגיע לשחקנים כל הכבוד. דימונה היא קבוצה אחת החזקות אם לא החזקה ביותר בליגה שלנו והניצחון הזה הוא גאווה גדולה עבורנו. השבוע יש לנו עוד משחק חשוב כך שאין הרבה זמן לחגוג וצריך להיות מרוכזים ומפוקסים לקראתו. נעשה הכל כדי שנוכל לנצח ולהמשיך את הדרך."

קבוצת הנוער של עירוני מודיעין רשמה גם היא הישג מרשים בשבת לאחר שהביסה את אילת בתוצאה 1:5 במשחק חוץ קשה. שני צמדים של אמיר אושר וקורל רודיטי ועוד שער אחד של אורי שידלו  הביאו את הניצחון. הקבוצה בהובלתו של המאמן מקסים טריקי מככבת במקום השני בטבלה בליגה ארצית דרום ומועמדת רצינית להעלות לליגה לאומית. כזכור טריקי זכה בשני תארי אליפות בעירוני מודיעין ב-4 עונות ובמקום הראשון בטורניר בין לאומי בברצלונה, באפריל האחרון. בדרך לאילת לא וויתרו על קצת מורשת וביקרו בקברו של דוד בן גוריון ז"ל בשדה בוקר וקיבלה הסבר מפורט על פועלו למען מדינת ישראל.

הישגים רשמו גם קבוצות הילדים של עירוני כאשר בין היתר קבוצת ילדים ב’ מרכז (שנתון 2006) של תומר כרמל ניצחו בשבת 0:5 את הפועל רמת גן, משחק בית במגרש הכדורגל החדש. נראה שהקבוצה שזכתה בשנה שעברה באליפות, הגיעה נחושה לשמור על המקום גם ילדים ג’2 (שנתון 2007) רשמה ניצחון מוחץ של 0:7 על מעלה אדומים. הקבוצה של נדב כהן ממוקמת במקום הראשון בטבלה עם תשע ניצחונות מתוך תשע.

לאחר סוף שבוע מוצלח, פתחו קבוצת הבנות של עירוני מודיעין בראשותו של המאמן אריאל וינדר את השבוע בניצחון נוסף לעיר בערב יום ראשון. המודיעיניות גברו על מיטב תל אביב, שעד ערב המשחק הייתה ממוקמת במקום הראשון בטבלה וחתמו משחק חד צדדי בתוצאה 3:1 לאחר צמד של הגר רבינס ואחד נוסף של שוהם חיים, כל זאת תחת גשם סוחף שלא הפריעה לנחישות המתפרצת של הבנות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות