חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

בוטיק תינוקות חדש בכפר רות

 

בשבוע שעבר נערכה השקה של תינוק חדש בכפר רות - מינימו בייבי בוטיק - שנפתח במרכז דנגל. איך נולד בוטיק לשתי אמהות טריות ממודיעין

 

חנות מינימו החדשה במרכז דנגל בכפר רות נולדה בתום חופשת הלידה של יעל רייכמן וליאורה גורן, האמהות הגאות של המותג החדש.

השתיים הכירו במקרה בהיותן בחודש השמיני להריון וגילו שלא רק שתאריך הלידה המשוער שלהן זהה, יש להן עוד הרבה מן המשותף - שתיהן בהריון ראשון, לשתיהן עומד להיוולד בן, שתיהן ממוצא ארגנטינאי ושתיהן גרות במודיעין.

כשהפכו לאמהות טריות חפשו פתרונות יצירתיים לצרכים החדשים שלהן ושל התינוקות וכך נולד הרעיון להקים את מינימו. ההריון של מינימו ארך הרבה יותר מהריון רגיל, והרבה מאד ימים של חשיבה, תכנון, עיצוב וניסוי וטעייה קדמו ללידתו.

ליאורה ויעל הגיעו כל אחת מתחום אחר. יעל הייתה מנהלת חשבונות וליאורה עסקה באיכות הסביבה. העיצוב היה אהבה משותפת, ויחד הן החלו בעיצוב קו המוצרים של minimo לתינוקות ופעוטות.

השתיים רצו להביא את הניחוחות והמראות של מחוזות ילדותן - הבוטיקים המופלאים של בואנוס איירס - אבל במחירים שהם מכאן ובהחלט זולים יותר גם מן המחירים במרכז הארץ. ביחד בנו קולקציה, הכוללת ריהוט, כלי מיטה, פרטי לבוש, וילונות, בובות וקישוטים לחדי ילדים.

במינימו מציעים מוצרים שעומדים בפני עצמם או מארזי שי בעיצוב אישי לרך הנולד. יעל וליאורה חפשו חלופה מקורית יותר למתנות השגרתיות, כדוגמת פרחים או בונבוניירה, ובעיצוב ייחודי ואישי יותר מן המוצרים שאפשר למצוא היום ברשתות המוצרים לתינוקות.

החבילות מכילות פריטים מעוצבים ושימושיים, עם אפשרות להוסיף את שם היילוד לחלקם. בתוספת מחיר סמלית נשלחות חבילות שי לכל הארץ, הישר לבית היולדות או לבית היולדת. באותו הזמן נולד גם יורש העצר של יעל בר-זוהר וגיא זוארץ, הן מספרות, ואחת החבילות שהגיעו אל האם הגאה בבית היולדות ליס הייתה מארז מתנה מבית מינימו.

לפני פתיחת החנות עלה לאוויר אתר האינטרנט ולאחר שבשנה האחרונה הגיעו אליו הזמנות רבות החליטו ליאורה ויעל שלצד נקודת המכירה הווירטואלית הגיע הזמן להקים נקודת מכירה אמיתית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות