חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

מה חשוב לדעת כשהולכים לקנות סנדלים?

 

האביב מעבר לפינה וזה הזמן לדאוג לריענון המלתחה בגזרת ההנעלה. קולקציות של סנדלים נוחתות על המדפים ויש מגוון מסחרר של אלטרנטיבות ודגמים בכל הסגנונות והצבעים האפשריים. לפני שבחרתן את העיצוב שילווה אתכן צעד אחר צעד כל הדרך לעונה החמה, כדאי להשקיע מחשבה בבחירת דגם שיתאים לכף הרגל, יעניק את התמיכה האופטימאלית ויגרוף מחמאות

 

האביב מעבר לפינה וזה הזמן לדאוג לריענון המלתחה בגזרת ההנעלה. קולקציות של סנדלים נוחתות על המדפים ויש מגוון מסחרר של אלטרנטיבות ודגמים בכל הסגנונות והצבעים האפשריים. לפני שבחרתן את העיצוב שילווה אתכן צעד אחר צעד כל הדרך לעונה החמה, כדאי להשקיע מחשבה בבחירת דגם שיתאים לכף הרגל, יעניק את התמיכה האופטימאלית ויגרוף מחמאות.
לפניכן מספר טיפים איך לבחור את הפרפקט מאץ’ עבורכן מתוך המבחר:

הולכות על הכי נוח שאפשר
נעליים מכל סוג צריכות להיות נוחות, להחזיק היטב את כף הרגל, לאפשר יציבה ואיזון, לשמור על הגב ולברכיים ולאפשר תנועה בטוחה במרחב על אחת כמה וכמה אם יוצאים אתן לטיול, אבל גם למסיבת ריקודים. כך שבין אם בחרת סנדלי עקב או סנדלים שטוחים לנשים – אל תתפשרי על נוחות. פונקציה זו היא נגזרת של מספר פרמטרים: ראשית, התאמה במידה כשלעיתים תצטרכי מידה אחת יותר או מידה פחות, תלוי בדגם, אך עליך לוודא שהנעל אינה רפויה ומשתחררת בקלות או מחליקה החוצה ללא כוונה תחילה ומצד שני, שאינה הדוקה ולוחצת. פרמטר נוסף קשור למשקל של הנעליים, שלא יכבידו ויעמיסו יתר על המידה.
מבחינת חומרי גלם, כדאי לבחון ממה עשוי הדגם – האם מעור, דמוי עור, בד, האם הרצועות נעימות למגע ואינן מותירות סימנים מיותרים. ישנם חומרים בעלי קצף זיכרון ש"זוכר" את מבנה הרגל ומתאים את עצמו וישנם חומרים נושמים במיוחד שיכולים להתאים מאוד למי שהינן בעלות נטייה להזעה באזור כפות הרגליים או רוצות להפחית את הסיכוי לזיהומים פטרייתיים.
לכל אחת מאתנו יכולות להתאים נעליים אחרות. יש מי שזקוקות לתמיכה באזור העקב ואחרות באזור האצבעות, יש מי שהינן בעלות אצבעות גדולות יחסית ויעדיפו חרוט עגול בעוד אחרות יכולות ללכת על חרוט צר ויש מי שיעדיפו סנדלים פתוחים או פתוחים למחצה בעוד אחרות יבחרו בסנדלים בגרסה סגורה מקדימה.
מבחינת נוחות, רצוי להתייחס גם לסוג הסגירה של הדגם – האם מדובר בסגירה אחורית או פרונטאלית ואם באמצעות אבזם, האם אינו מכביד על הרגל.

סוד הגוון
הגוון של הסנדלים ישפיע על המראה שלהם כשיש דגמים בגוונים קלאסיים על-זמניים שמשתלבים עם כל אאוטפיט כמו שחור, לבן, בז’ בעוד שישנם צבעים עזים ונועזים וססגוניים יותר שיכולים להקפיץ את הלוק בטוויסט ייחודי. אפשר להחליט מראש על דגם המשלב צבעוניות אחידה או כולל מספר צבעים בהדפסים גראפיים מעניינים כך שהנעליים יוסיפו נופך קצת אחר להופעה הכוללת. 

טאץ’ של ייחודיות
סנדלים מאפשרות ליצור טוויסט בלוק ועמן ניתן לשדרג ולהעצים כל ג’ינס וטישרט. ישנם דגמים יוצאי דופן המורכבים ממספר שכבות של רצועות בטקסטורות בלתי שגרתיות, עקבים דקורטיביים, תוספת של אלמנטים שמכתיבים את הטון כמו ניטים מחודדים, שיבוצי קריסטלים ואפילו סרטים ושרוכים.
החיים דינאמיים ולפעמים תרצי שיהיה לכם זוג לכל מצב – סנדלים נוצצות ליציאת ערב זוהרת, סנדלי שטח לטיולים וסנדלים ליומיום או כאלה עם עקב חד או פלטפורמה עבה או ללא עקב בכלל. 

ליהנות ממחירים משתלמים
חפשו היכן תוכלו לרכוש סנדלים איכותיים במחירים אטרקטיביים. לא חייבים לחכות עד בוא הקיץ ולגלות שהדגם לו השתוקקת אזל מהמלאי. לעיתים שווה להקדים ולהזמין במיוחד שבמדינת ישראל יתכנו ימים חמים הרבה לפני שהאביב או הקיץ מגיעים רשמית ותוכלו גם לבדוק אם יש סיילים בחנויות של עונות קודמות ולגלות דגמים ששומרים על אופנתיות בכל עת. עם זאת, אל תתפשרו על איכות לטובת מחיר – יש דגמים טובים ששווה לשלם עליהם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות