חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אז מי תפס את אברהמוב?!

 

תחקירני "כלבוטק" ש"רחרחו" ברחוב מגדל דוד, עוררו חשד והמשטרה הגיעה. התחקירנים ביקשו, והשוטרים שמו את ידם על נוכל שמבוקש במספר תחנות בארץ. עכשיו נשאר רק להחליט למי לתת את הקרדיט על התפיסה

 

הודעה שהתקבלה במוקד 100 של המשטרה, אתמול (ג’) בבוקר, על חשודים שמסתובבים ברחוב מגדל-דוד, הקפיצה למקום את סיירי תחנת מודיעין. עפ"י ההודעה נראים החשודים כשהם צופים אל בתים בשכונה.

סיירי תחנת מודיעין שהגיעו למקום זיהו את התצפיתנים, אולם עד מהרה התברר כי אלו הם לא אחרים מאשר תחקירני תכנית הטלויזיה "כלבוטק". התחקירנים מסרו למשטרה כי בידיהם מידע על נוכל שנמצא באחד הבתים ברחוב ובקשו מהשוטרים לבצע חיפוש בבית.

השוטרים שהבינו שיתכן ונפל בידם "דג שמן" מיהרו ונכנסו לחיפוש. תוך זמן קצר העלו בחכתם את ה"דג", לא אחר מאשר אילן אברהמוב, נוכל ועבריין מרמה שמבוקש מזה זמן, על ידי מספר תחנות משטרה בארץ.

האיש נתפס וברשותו נמצאו מסמכי זיהוי מזוייפים. מפרטים ראשוניים עולה כי אברהמוב שכר דירה במודיעין, בשם בדוי, באמצעות רשיון נהיגה מזוייף. במשטרת מודיעין הוא מבוקש בשל הונאה של מאות אלפי שקלים. בתום חקירתו במודיעין הוא יועבר לחקירת תחנות נוספות בארץ, שגם בגזרתן הוא ביצע הונאות ונותר חייב כסף רב.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות