חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך לשווק את העסק שלך בחמישה צעדים פשוטים

 

שיווק נכון ואפקטיבי של העסק הוא הבסיס ההכרחי והנחוץ להצלחתו וצמיחתו של כל עסק, בכל תחום באשר הוא. עם זאת, אין זה אומר בהכרח כי כבעלי או מנהלי עסקים חדשים עליכם להיות מומחים לשיווק.

 

שיווק נכון ואפקטיבי של העסק הוא הבסיס ההכרחי והנחוץ להצלחתו וצמיחתו של כל עסק, בכל תחום באשר הוא. עם זאת, אין זה אומר בהכרח כי כבעלי או מנהלי עסקים חדשים עליכם להיות מומחים לשיווק. כלל וכלל לא. כדאי, כמובן, שתלמדו מעט תחום חשוב זה אשר רלבנטי כאמור לכל עסק בכל תחום כיום, אך אינכם חייבים להיות מומחים לשיווק על מנת להצליח ולשווק את העסק שלכם. להלן חמישה צעדים פשוטים ומובנים לשיווק העסק אשר יהוו בסיס טוב למערך השיווק והפרסום שלכם, אותו יש להמשיך להפעיל ולשפר לאורך כל תקופת חיי העסק.

נוכחות ברשת כבסיס למערך השיווק -  מדי שנה עובר אחוז גדול יותר ויותר מעולם השיווק והפרסום לעולם השיווק הדיגיטלי. אין צורך להסביר מדוע כך הדבר – כולנו מודעים להשפעה העמוקה של התקשורת הדיגיטלית והאינטרנט בכלל על החיים שלנו, ולכן גם על עולם העסקים ותחום השיווק והפרסום. צעד ראשוני והכרחי שנרצה לעשות הוא לבנות את העסק כישות הקיימת ברשת, ולהתחיל ולבסס את נוכחותו שם. כיצד עושים זאת? ובכן, בנקודות הבאות נפרט בנוגע לדרכים ספציפיות יותר בנוגעות לשיווק ברשת, אך שלבים בסיסיים והתחלתיים כוללים כמובן הקמת אתר לעסק וקידומו באופן אקטיבי, פתיחת חשבונות במדיה החברתית הרלבנטית (פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ושאר רשתות הרלבנטיות לתחום בו פועל העסק שלכם) והנגשת העסק באינטרנט עבור כל מי שמתעניין. הנוכחות של העסק ברשת היא הבסיס ההכרחי למערך השיווק והפרסום ארוך הטווח של העסק שלכם

 פרסום מאמרים בתשלום – דרך טובה להשיג תשומת לב ממוקדת ומשתלמת ברשת היא באמצעות פרסום מאמרים. הכוונה היא כמובן למאמרים העוסקים בתחום הרלבנטי לפעילות העסק שלכם, שכן באמצעות פרסום מאמרים בתשלום אנו מעוניינים להשיג מספר מטרות – 1. להפגין את הידע ורמת המקצועיות שלנו בתחום. 2. להגיע אל אנשים המתעניינים בתחום זה ולכן מהווים לקוחות פוטנציאליים עבור העסק שלנו (או, לחילופין, גורמים בעלי קשר פוטנציאלי רצוי אחר לעסק שלנו – עובדים, ספקים, מקורות לשיתופי פעולה פוריים וכו’). את המאמרים כדאי לפרסם כמובן באתרים בעלי נפח תעבורה גדול יחסית, אך כאלו אשר עוסקים בנושאים הקשורים (לפחות בעקיפין) בתחום בו אנו עוסקים. לא בכל אתר כדאי לפרסם, אפילו אם הוא גדול ומצליח...

 

פעילות נכונה ברשתות החברתיות – הרשתות החברתיות למיניהן מרכזות נפח גדל והולך מכלל התעבורה ברשת, ולכן מהוות תחום בו שווה להתמקד ולהשקיע. מומלץ שלא לנסות וללמוד באופן מקצועי כיצד פועל עולם הרשתות החברתיות, אלא פשוט להתייעץ עם אנשי מקצוע – ניתן לשכור כיום מנהלי חשבונות ואנשי שיווק דיגיטלי המתמחים ברשתות חברתיות, ומומלץ לפחות להתייעץ עם אחד כזה (או לחילופין, עם מקדם האתר שלכם) על מנת לנסות ולגבש אסטרטגיית פעולה ברשתות החברתיות

 קידום אורגני של אתר העסק – אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק מבחינתם של אינספור לקוחות פוטנציאליים לכן, השקעה באתר זה וקידומו במנועי החיפוש הן פעולות ששווה להשקיע בהן משאבים. לאחר שהאתר קיים חשוב להמשיך ולהזין אליו תכנים רלבנטיים, אך את עבודת הקידום בכללותה מומלץ להשאיר בידיים של מקדמי אתרים מקצועיים. מדובר בעולם ומלואו הכולל אינספור שיטות ודרכי פעולה שונות בהן מתמחים מקדמי האתרים.

 קידום ממומן – התחום המשלים את קידום האתרים ה"אורגני" הוא הקידום הממומן. לדוגמה, בכל דף תוצאות חיפוש של גוגל, הקישורים הראשונים המופיעים בראש הדף הם קישורים ממומנים. עד כמה כדאי להשקיע בקידום ממומן ובאיזה שלב בפעילות העסק? מדובר בשאלות אשר התשובות עליהן תלויות בנתונים הספציפיים של כל מקרה ומקרה. לכן, גם כאן עדיף להתייעץ באנשי המקצוע, ולבקש ממקדמת האתרים שמקדמת את אתר העסק שלכם להתוות תכנית שיווק ארוכת טווח המחלקת את תקציב הפרסום והשיווק בין קידום אורגני לקידום ממומן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות