חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

איזה ריצוף מומלץ לגינה?

 

יואל תושב מודיעין שואל: הי החלטתי לוותר על הדשא בגינה ורציתי לדעת איזה ריצוף מומלץ לגינה. לתשובת מנהל הפורו דוד סיון כנסו...

 

איזה ריצוף כדאי לבחור לגינה?

 

השואל: יואל, תושב מודיעין

החלטתי לוותר על הדשא בגינה עקב עלויות ההשקייה ולעבור לריצוף ודשא סינטטי. רציתי לדעת איזה ריצוף מומלץ לגינה. אני מחפש ריצוף עמיד, קל לניקוי ודקורטיבי וגם אם יש סוג דשא סינטטי מומלץ שלא מלכלכך או מתחמם יותר מדי. תודה.

 

שלום יואל,

לגבי סוג ריצוף יש ריצוף לחוץ הבית כאשר הדרישה היא אנטיסלייפ כלומר נגד החלקה קיים ברמה r10 עד r12 יש לבדוק בחנויות הקרמיקה .

לגבי אם האריח תופס חום אז כן כמעט כול אריח יהיה חם בימי הקיץ .

נושא הדשא 

גובה סיב 35-42 מ"מ) נע בין 65-140 ₪ לכל מ"ר. דשא סינטטי מסוג זה מיועד לבתים פרטיים, עסקים ושטחים ציבוריים. דשא סינטטי גבוה יהיה נעים למגע והוא מעולה למקומות בהם שוהים ילדים ופעוטות. מראהו מזכיר דשא "פראי" וניתן להשיגו במגוון רחב של צבעים ודגמים.

חשוב לדעת, דשא סינטטי נמדד בראש ובראשונה על פי צפיפות הסיבים ומשקל המרבד. זו הסיבה שניתן למצוא דשא סינטטי עם גובה סיב 40 מ"מ ב-80 ₪ ודשא סינטטי בעל גובה זהה אך בעל צפיפות גבוהה יותר ב- 160 ₪. – כמובן שלעיתים, מחיר דשא סינטטי קצר יכול להיות גבוה יותר ממחיר דשא סינטטי ארוך בשל צפיפות הסיבים ומשקלו.

 יש לכם עוד שאלות לדוד סיוון...כנסו!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות