חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

ראש העיר ביקר במחנה הקיץ של הצופים  

 

כמעט 2,000 חניכי ”הצופים” מהעיר לקחו חלק בשבוע שעבר במחנה הקיץ ביער עופר, במהלכו זכו לביקור המסורתי של ראש העיר, חיים ביבס.

 

לביקור, המתקיים מידי קיץ, הצטרפו גם חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ, ורכזת תנועות וארגוני הנוער במחלקת הנוער והצעירים, דנה לרון-ניר. כידוע, בעיר פועלים שישה שבטים של הצופים, מספר שבטים גדול מאוד ביחס לערים דומות, מה שהביא לכך שרוב משתתפי מחנה הקיץ של הנהגת איילון, האזור אליו משתייכת העיר, הם מהעיר. בנוסף, בגלל הכמות הגדולה מחולקים השבטים לשני מחזורים, כאשר במחזור הראשון, בו ביקר ביבס, היו חניכי השבטים: אופק, אמיר, דרור ולביא. בקרוב יבקר ביבס גם במחנות הקיץ של השבטים יובל ותבור.

 מחנה הקיץ הוא למעשה "עיר קטנה", אותה בונים בעצמם חניכי השכבה הבוגרת בכיתות ט’-י"ב. נושא מחנה זה היה אחריות חברתית וכל אחד מהשבטים בחר תת נושא אחר, שסביבו עסקו כל הפעולות שהועברו, וכן נבנו מבנים בהתאם.

 במהלך הביקור עברו ביבס, שמעונוביץ ולרון-ניר בכל אחד ממתחמי השבטים, דיברו איתם, שמעו מהם חוויות, ראו את המבנים המרשימים שבנו ואת הסביבה בה הם חיים לאורך כל תקופת המחנה. ביבס אף חילק לכל החניכים קרטיבים צוננים, שקיררו אותם קצת במהלך ימי המחנה החמים. במהלך חופשת הקיץ עתיד ביבס לבקר במחנות הקיץ של תנועות נוער נוספות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות