חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

בית מיון לדואר הגדול במדינה יוקם במודיעין

 

הבוקר נערך במודיעין טקס הנחת אבן הפינה של בית מיון ייעודי לחבילות של דואר ישראל במעמד יו”ר החברה חזי צאיג, מנכ”ל החברה דני גולדשטיין וראש העיר חיים ביבס

 

הבוקר (יום א’) נערך במודיעין טקס הנחת אבן הפינה של בית מיון ייעודי לחבילות של דואר ישראל במעמד יו"ר החברה חזי צאיג, מנכ"ל החברה דני גולדשטיין וראש העיר חיים ביבס.

ההחלטה בדבר הקמת בית המיון החדש, שיפעל בנפרד ממיון המכתבים, התקבלה בעקבות עלייה מתמשכת במספר החבילות שנכנסות מחו"ל לישראל בשנים האחרונות. רק ב-2015 לבדה נכנסו לישראל 40 מיליון חבילות – עלייה של 40% לעומת קודמתה, ואילו ב-2020 מעריכים בדאר ישראל כי המספר יזנק ל-100 מיליון חבילות בשנה. 

בשבועות הקרובים יחלו עבודות ההקמה של בית המיון, לאחר שנחתם הסכם עם חברת מגה אור, ואותר נכס במודיעין בשטח כולל של 18 אלף מ"ר (12 אלף מ"ר בנוי ועוד חצר תפעולית של 6,000 מ"ר). בית המיון החדש צפוי להתחיל לפעול ברבעון האחרון של 2016, בסמוך ל"חגי הקניות" של סוף השנה הכוללים את יום הרווקים הסיני, הבלק פריידי והסייבר מאנדיי, ולקצר את הליך מסירת הדואר ללקוחות באופן משמעותי.
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין:
"בית המיון לחבילות הוא צעד נוסף בהתאמתה של החברה לעידן הסחר המקוון והוא יוביל לייעול הליך מסירת החבילות ללקוחות שהיא מטרה מרכזית שלנו. צעד זה ממשיך את מגמת השיפור בשירות הלקוחות שאנו מובילים בחודשים האחרונים ואנו ממשיכים לפעול ולספק שירות מיטבי לכלל הציבור."

ראש העיר, חיים ביבס: "אנחנו שמחים על הגעתה של חברת דואר ישראל ועל הבשורה שהיא מביאה עימה לאזרחים בכלל ולתושבי העיר בפרט. אנחנו נוסיף ונלווה את החברה שהיא אחת החברות החשובות בארץ בכל שנידרש על ידה על מנת לאפשר לה לפעול בצורה האופטימלית. הגעת החברה לעיר היא עוד אבן דרך בהפיכת הפארק הטכנולוגי לצומת מרכזי בארץ המקשר בין חלקיה השונים של המדינה."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות