חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

השבוע במודיעין חופשית

 

יו”ר מודיעין חופשית וחבר המועצה אבי אלבז מעדכן את חברי התנועה והתושבים בפעילותו השבוע.

 

שלום לכולם,    

  1. מכתב אל מבקר המדינה - בקשה לקבלת מסמכים - מכרז לבחירת ספק לטכנולוגייה ותשתית ’עיר חכמה’ - בתחילת השבוע שלחתי אל מבקר המדינה מכתב שבו ביקשתי שיפעיל את סמכותו והנחייתו לקבלת מסמכים בעניין מכרז לבחירת ספק לטכנולוגייה ותשתית ’עיר חכמה’:
  • להורות לראש העיר ו/או למנכ"ל העירייה לאפשר לי לעיין בכל המסמכים שביקשתי לעיין בהם במכתבי אל ראש העיר מתאריך 01 בינואר 2018.
  • לחקור את כל ההיבטים של מינהל לא תקין בהתקשרות ללא מכרז של העיריה עם חברת "בזק" ובנושאים הנוספים שציינתי במכתבי אל ראש העיר.

במכתבי מתאריך 01 בינואר 2018 אל ראש העיר, דרשתי לקיים מכרז לבחירת ספק לטכנולוגייה ותשתית ’עיר חכמה’

במודיעין-מכבים-רעות (מצ"ב). שלחתי את המכתב אל ראש העיר, לאחר שעיינתי בחוזה העירייה עם בזק בנושא ’עיר חכמה’.

מנכ"ל העירייה יורם כרמון טען במכתבו למבקר המדינה שההסכם עם ’בזק’ ו/או התוספת להסכם אושרו ע"י מועצת העיר.

עיינתי היום בכל הפרוטוקולים של ישיבות מועצת העיר שהתקיימו בשנת 2016, ובניגוד לטענת יורם כרמון, ראש העיר לא הביא את הסכם ’בזק’ או את התוספת להסכם לאישור מועצת העיר אלא רק עדכן בישיבת מועצת העיר בתאריך 06 ביולי 2016, שבתאריך 02 באוגוסט 2016, תתקיים מסיבת עיתונאים בנושא הצגת פרויקט עיר חכמה.

ראש העיר כנראה "שכח" לעדכן את חברי מועצת העיר שבתאריך 4 במאי 2016 (חודשיים לפני ישיבת המועצה) העירייה חתמה ללא מכרז על הסכם לביצוע פיילוט עם ’בזק’, להקמת והפעלת סביבת ניסוי שבה תספק ’בזק’ בפארק ענבה, "שירותי העיר החכמה".

גם בעת הצגת הנושא במסיבת עיתונאים בקפה ’קפית’ בתאריך 2 אוגוסט 2016 (לפני חשיפת החקירות ב’בזק’), ראש העיר לא עדכן את הנוכחים על כך שהעירייה חתמה ללא מכרז על הסכם עם ’בזק’ לביצוע הפיילוט 3 חודשים לפני מסיבת העיתונאים.

כחבר מועצת העיר באופוזיציה, גיליתי אחריות ותמכתי בישיבת מועצת העיר לפני שנה וחצי בביצוע פיילוט בראייה של טובת תושבי העיר וקידום ’עיר חכמה’ במודיעין-מכבים-רעות.

  1. בחירות 2018 למועצת העיר – סיעת מודיעין חופשית במועצת העיר, תתמודד בבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו בתאריך 30/10/2018.

אני קורא לכם להצטרף לנבחרת הטובה ביותר והאיכותית ביותר של מודיעין חופשית שתוביל את מערכת הבחירות של מודיעין חופשית להמשיך במועצת העיר גם ב- 2018.

  1. תרומות למימון פעילות עמותת מודיעין חופשית - לתרומות למימון פעילות העמותה, נא היכנסו לאתר 

מודיעין חופשית: https://www.modiinhofshit.org.il/blank-1

  1. טכס הנחת אבן הפינה להקמת פארק המים והספורט - השבוע השתתפתי בטכס הנחת אבן הפינה להקמת פארק המים והספורט בפארק הטכנולוגי, סמוך למגרש הכדורגל העירוני.

כידוע, ראש העיר הגיש לפני כשנה וחצי הצעה להקמת "חוף הים המלאכותי", ובתחילה הצבעתי בעד ההצעה.

לאחר ההחלטה במועצת העיר לפני כשנה וחצי, תושבים רבים ובהם גם תושבים וותיקים פנו אליי, וטענו שעדיף היה אם הע99רייה הייתה משקיעה בהקמת שתי בריכות עירוניות בשתי שכונות קיימות/חדשות, מאשר הקמת "חוף הים המלאכותי", בכדי לתת מענה טוב להקטנת הצפיפות הגדולה והבעייתית מאד בבריכה העירונית היחידה בעיר.

לאחר פניית התושבים, שלחתי אל ראש העיר מכתב בנושא ודרשתי לבטל את פרויקט "חוף הים המלאכותי", וגם הגשתי הצעה לסדר.

אני שמח שראש העיר שקל ובחן את הנושא שוב, והחליט לבטל את פרויקט "חוף הים המלאכותי" ולהקים במקומו את פארק המים והספורט שיפעל במשך כל השנה.

בעניין אחר, לפני הטכס, שוחחתי עם ראש העיר חיים ביבס בנושא ’חוק המרכולים’ שעבר בקריאה שניה ושלישית, והזכרתי לו שהעיתונאי קובי נחשוני פנה אליו כיו"ר השילטון המקומי לפני כחודש בשאלה: ’מה דעתך על חוק המרכולים שנסגר בין הליכוד לחרדים’? תשובת ראש העיר הייתה: ’לא יקום ולא יהיה. נלך על זה לבג"ץ’.

לשאלתי לפני הטכס האם יגיש בג"ץ כפי שהודיע, הוא אמר שאם שר הפנים ידחה ויפסול חוק עזר לפתיחת עסקים בשבת, שיגיע אליו מהיום ואילך מראש רשות כלשהי, רק אז השילטון המקומי יגיש בג"ץ נגד שר הפנים.

  1. החלה הקמת פארק המים והספורט - http://mcity.co.il/?id=4201801090918083 - 

כתבה של קובי אור במקומונט mcity

העבודות להקמת אחת האטרקציות המרכזיות בעיר יצאו לדרך ביום שלישי השבוע כאשר ראש העיר, חיים ביבס, הניח את אבן הפינה להקמת פארק המים והספורט בפארק הטכנולוגי, סמוך למגרש הכדורגל העירוני .

  1. עזריאלי זכה במכרז לבניית מלון בעירhttp://mcity.co.il/?id=42018011107401410 -

כתבה של קובי אור במקומונט mcity

המלון הראשון במודיעין ייבנה ע”י עזריאלי בעלות של 101 מיליון שקל מהם יקבל מהמדינה מענק של שליש מהסכום.

במכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות שווקו בהצלחה 50 חדרי מלון ו-80 יח"ד למגורים, תעסוקה ומסחר, במרכז העסקים הראשי (המע"ר) במודיעין-מכבים-רעות. הזוכה היא חברת קנית השלום השקעות בע"מ, סכום הזכייה בסך 101,555,555 ש"ח.

  1. מי ישפץ? – כתבה של רותי בוסידן ב’ידיעות מודיעין’ בנושא הצעתי לסד=A8 לשיפוץ המרכז המסחרי ’רננים’.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות