חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חגיגת מצוות מסוג אחר

 

סאמר סקול כמתנת ברבת מצווה בלתי נשכחת

 

סאמר סקול כמתנת בר/בת מצווה בלתי נשכחת

הורים רבים מחפשים רעיון אטרקטיבי כמתנת בר/בת מצווה לילדיהם. בכל זאת, מדובר בחגיגה מיוחדת המסמלת מעבר בין ילדות לנעורים ובין כל המסיבות באולמות, עלייה לתורה והפקת בוק דוגמנות או דיסק מוסיקלי, עולה הרצון לתת חוויה קצת אחרת.
באותה תקופה בדיוק מתבקשים הילדים לדעת היטב את השפה האנגלית ולהתמודד עם מבדקים לקראת הכנה לבגרות באנגלית ולכן, סאמר סקול מהווה את המתנה האידיאלית לגילאי 12-13.
מדובר במחנה קיץ בפורמט ותיק ומוצלח שלא מפסיק להתחדש ולהפתיע המפגיש בין ילדים ובני נוער מכל העולם בקמפוסים נחשקים ברחבי אנגליה, ארה"ב או סקוטלנד.
חוויית הקיץ הגדולה משלבת מגוון פעילויות מעניינות מצפייה במחזות זמר דרך טיולים בחיק הטבע ועד פארקי שעשועים ומסעות הרפתקניים עם חוגים, מסיבות, פעילויות העשרה וכמובן לימודי אנגלית.

ללמוד אנגלית וליהנות מאטרקציות בחו"ל
הלוקיישנים השונים של סאמר סקול נבחרים בקפידה ומעניקים לילדים מסגרת חינוכית וחברתית במקומות יפהפיים כמו פנימיות יוקרה באנגליה או קמפוסים מושקעים בארה"ב. אלה מצוידים במתקנים מודרניים באווירה פסטורלית ממגרשי ספורט דרך בריכת שחייה ועד אולמות קולנוע, כיתות מרווחות, חדר אוכל וחדרי אירוח נעימים. הצוות מורכב ממדריכים, מורים ומנהלים הדואגים היטב לרווחת כל משתתף.
כמובן שלימודי האנגלית מהווים חלק חשוב בסאמר סקול ועל פי מבדק מיון שנערך ביום הראשון, משובצים הילדים על פי רמות בשפה בכיתות קטנות אצל מורים המשתמשים בטכניקות יצירתיות ללימוד אנגלית. למשל, הפקת סרטונים, האזנה למוסיקה, קריאת מגזינים, משחקי תפקידים והכל תוך דגש על רבדים שונים מדקדוק נכון ועד ניהול שיחה, קריאה וכתיבה.
לסאמר סקול מגיעים בני נוער מכל העולם ומעבר לאימון היומיומי בשפה האנגלית, הילדים שחוגגים בר/בת מצווה נהנים גם מאינטראקציה יוצאת דופן עם תרבויות אחרות. יש אפילו פעילויות דוגמת אירועים בינלאומיים בהם כל אחד מספר על מקום הולדתו או רוקח תבשיל בסגנון מסורתי.
כמו כן, כוללים מחנות הקיץ תוכנית טיולים מגוונת כמו ביקור במוזיאונים, עיירות ציוריות למשל אוקספורד, קיימברידג’ באנגליה, אקווריום ענק בבוסטון או ביקור בנקודות מיוחדות בניו יורק וחוגים מאמנויות דרך דרמה ועד חוגי ספורט המשולבים בסדר היום במהלך סאמר סקול.

מתנת מצוות שהיא חוויה לכל החיים
גילאי בר/בת מצווה הם בדיוק הזמן לחזק את הביטחון העצמי של הנער/ה ולהעניק להם חוויה שמאפשרת להרוויח תחושת עצמאות. בסאמר סקול הם ייהנו מסביבה תומכת בה הכל מאורגן עד הפרט האחרון עם הזדמנות לטיול שהם עושים ללא נוכחות הורים. זוהי אינה עוד מתנה פיזית שתישחק עם השימוש ככל שעובר הזמן אלא חוויה המייצרת זיכרונות בלתי נשכחים.
אפשרות לחזק את הידיעה בשפה האנגלית שחיונית כיום בלימודים גבוהים ובכל קריירה ואף בשימוש יומיומי דרך חידוד יחסי האנוש באינטראקציה עם ילדים ובני נוער שמגיעים מרקע שונה ועד כמובן תחושת העצמאות המכוננת והמעצימה שהם השיגו כשהם יצאו למסע מעין זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות