שלום אריק, אני לא חושב שסלוגן זה משהו מהותי שרוב העסקים צריכים.
בשיטת השיווק של 15+ שנים אחורה זה היה מהותי יותר, וגם אז לא ברמת הכרחי.
בתפיסה שלי - הדבר החשוב ביותר הוא המסר שלך (לא הסלוגן, המסר שלך, האני מאמין שלך)
מה אתה רוצה להגיד?
מה המטרה של העסק?
מי קהל הלקוחות הספציפי שפונים אליו?
איזה ערך יש לך לתת להם?
כל אלו חשובים הרבה יותר מאשר סלוגן או לוגו, הדגש צריך להיות על המסרים והשיווק, לראות את הלקוח ואת הצורך שלו, ולא על משפטי מפתח כמו סלוגן
0528065656