חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 סיבות טובות לשלב בר קפה בחתונה שלכם

 

באירוע החתונה שלכם אתם רוצים להיות בטוחים כי האירוע שלכם יוכתר כהצלחה גדולה. אתם בוחרים לעצמכם מניפת ספקים שתבטיח ללא כל ספק שהאורחים שלכם, וגם אתם, תצאו נשכרים מהאירוע. חלק מהותי מבחירת הספקים שלכם נוגע לאלו המספקים לכל שירותי מזון ושתייה. לצד חברת הקייטרינג ובר המשקאות, ישנו ספק נוסף שכדאי לכם לשלב באירוע – בר קפה לאירועים. כל הסיבות מדוע, ממש כאן לפניכם. 

 

1.פינוק טעים לשלב קבלת הפנים

האורחים התרגלו לכך שבשלב קבלת הפנים ישנה עמדה אלכוהולית בלבד. מה עם שתייה המיועדת לאנשים שבוחרים שלא לשתות אלכוהול? במרבית המקרים האפשרות היחידה היא להנות משתייה קלה, אך בעת שתשלבו בר קפה לאירועים באירוע שלכם, אתם מציעים משקה נוסף לאורחים שלכם, וכך מבטיחים את שביעות רצונם.

2.קינוח קליל

אחד הדברים המזוהים יותר מכל עם החתונות, הוא השלב שבו מוגשים הקינוחים. מדובר על מגוון עשיר, מתוק וטעים הנמצא חביב על מרבית האורחים. יחד עם זאת, חשוב לזכור שישנם אורחים המעדיפים לחתום את הארוחה שלהם דווקא עם שתייה מפנקת, ולא עם קינוחים מתוקים. כך, הפך בר קפה לחתונה לעמדה שעל פניו היא עמדת שתייה, אך היא עמדת קינוחים לכל דבר. קפה ארומתי, ריחני וטעים הוא קינוח נוסף באירוע החתונה שלכם.

3.סמל סטטוס יוקרתי באירוע שלכם

שתיית הקפה נקשרת עם טעם החיים הטובים. אירוע החתונה שלכם הוא אירוע מפואר, שלוקח אתכם ואת האורחים שלכם למסע קסום. במסע שכזה, בו אתם מעניקים לאורחים שלכם חוויה עשירה ומפוארת, הרי שכדאי לשדך לה גם בר קפה לחתונה. המשאלה שלכם היא לקשור את האירוע שלכם עם מונחים של פאר, שפע ואיכות חיים. הקפה תורם לכם אם כן במיתוג האירוע והופך אותו לאירוע high class. 

4.משקיעים ברווחת האורחים

למרות שהאירוע בהגדרתו הוא אירוע שלכם, כל האירוע נתפר במידותיו לרווחת האורחים באירוע שלכם. בתור מארחים באירוע, אתם רוצים להבטיח כי כל האורחים ללא יוצא מן הכלל, יהנו ויצאו נשכרים. בעת שאתם משבצים בר של קפה, אתם מעניקים רובד נוסף לאירוע המתפקד כעמדת מזון ושתייה נוספת. אל תוותרו על החוויה הזו באירוע שלכם, המשפיעה על נראות האירוע ועל החוויה של האורחים בו. 

5.שתייה שהיא גם אטרקציה

לאורך תהליך הפקת האירוע שלכם, אתם חושבים על אפשרות לשלב אטרקציה באירוע. בלי שתשימו לב, גם בר הקפה באירוע שלכם ישמש כאטרקציה. הכנת הקפה אל מול קהל האורחים מסתמנת כחוויה בפני עצמה. לא אחת הוכתרה הכנת הקפה כאקט של אומנות, המצריך ידע מקצועי והמון ניסיון. החברות המספקות את שירותי הקפה באירועים, דואגות לשגר את מיטב הבריסטות, על מנת להבטיח כי האורחים יזכו לשתות קפה איכותי וטעים, שהוכן בקפידה והבנה מעמיקה של הקפה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות