חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

זוז במחול פותחת מחלקה מיוחדת לציבור הדתי

 

המחלקה החדשה תשמור על הפרדה בין בנים לבנות. התלבושות, הריקודים וההופעות יהיו בהתאם לצרכים הייחודיים של המגזר הדתי

 

לראשונה במודיעין, בית הספר למחול זוז במחול פותח מחלקה מיוחדת לציבור הדתי. המחלקה תאפשר לציבור הדתי ליהנות מהרמה הגבוהה ואיכות השיעורים הניתנים בזוז במחול, ויחד עם זאת לשמור על הצביון הייחודי לציבור זה.

בית הספר למחול הפועל במודיעין עשר שנים נחשב לבית הספר למחול הגדול, האיכותי והמקצועי בעיר. בנוסף לחוגים השונים, בזוז במחול פועלות להקות ייצוגיות המופיעות בכל רחבי הארץ והעולם. הרקדנים ממודיעין כבר הוזמנו להופיע בפני ראשי המדינה באירועים שונים, בהופעות משותפות עם מיטב האומנים בארץ, בהפקות טלוויזיוניות יוקרתיות ובמיטב הפסטיבלים בעולם ובארץ.

יותר מכל משמשים הרקדנים הצעירים כשגרירים של העיר מודיעין וזוכים לשבחים רבים לא רק על מקצוענותם אלא גם על רמתם האישית הגבוהה, התנהגותם המופתית והבגרות אותם הם מפגינים בכל הופעה.

במשך השנים הפך בית הספר למעיין תנועת נוער כשהרקדנים נהנים לא רק מהשיעורים ומההופעות אלא גם זוכים לערכים פדגוגיים כגון התמדה, משמעת, יכולת עבודה קבוצתית ועוד. מעצם היותה של מודיעין עיר צעירה השואבת אוכלוסיה חדשה כל הזמן, הפכה הלהקה למעשה למעיין "כור היתוך" עבור הנוער המקומי והיא משלבת רקדנים מכל השכבות ומכל המגזרים בעיר.

למרות שבין הרקדנים הרבים בזוז במחול נמנות גם לא מעט רקדניות, מהמגזר הדתי בעיר, החליטה הנהלת בית הספר להיענות לבקשות של הורים רבים ולפתוח בשנה הקרובה מחלקה מיוחדת המיועדת לציבור הדתי. על פי בקשת ההורים, המחלקה החדשה תקיים הפרדה בין בנים ובנות ואופיים של הריקודים, ההופעות והתלבושות, יותאם לצרכי הציבור הדתי.

יחד עם זאת, בזוז במחול לא מתכוונים להבדיל בין המחלקה הדתית ובין כלל בית הספר והרמה הגבוהה, הדגש על כל פרט והדאגה לכל רקדנית באופן אישי ישמרו באותה קפדנות בכל חוגי בית הספר.

מזוז במחול נמסר כי מעבר לחוגי הריקוד עצמם, גם במחלקה המיועדת לציבור הדתי יתאפשר לרקדניות להופיע בפני ההורים ובהופעות שונות ברחבי הארץ, כאשר הכל יותאם לצרכים הייחודיים של הציבור הדתי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות