חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מה עושים כאשר יש יונים במרפסות? 

 

יונה היא ציפור ידועה ונפוצה בשלל ערים בארץ ובעולם והיא בעל חיים קדום שניתן לראות את ההוכחה לקיומו כבר בתחריטים שהתגלו על קירות אבן מימיהם של תקופות קדומות במיוחד.

 

יונה היא ציפור ידועה ונפוצה בשלל ערים בארץ ובעולם והיא בעל חיים קדום שניתן לראות את ההוכחה לקיומו כבר בתחריטים שהתגלו על קירות אבן מימיהם של תקופות קדומות במיוחד.

היונה, היא גם סמל לשלום, והיא ציפור שכיף להאכיל ולצפות בה עפה למרומים או פשוט נמצאת לידינו על ספסל בגינה או בכיכר מרכזית.

עם זאת בעל חיים זה יכול להיות מטריד במיוחד, בעיקר אם הוא מחליט לקנן אצלנו בחצר או במרפסת, להטיל את צואתו, ולהפר את השלווה. אבל מה עושים כאשר יש יונים במרפסות? איך מרחיקים יונים? והאם אפשר לטפל בבעיה בדרך הומאנית? כל המידע והתשובות בהמשך.

היונה היא ציפור נפוצה במדינות מהמזרח התיכון וגם באירופה והיא יצור חביב שבדרך כלל איננו מזיק.

עם זאת כאשר היונה מחליטה להתנחל באזור המגורים היא יכולה לסב נזקים של לכלוך, צואה, לשלשות ורעש, כמו גם שהיונה עלולה להפיץ מחלות שפוגעות בילדים.

הדברה הומאנית

ולמרות שהיונה אינה מועילה לנו ולעיתים אף מזיקה בעצם היותה באזור, חשוב לדעת כי הרחקת יונים יכולה להיעשות בצורה הומאנית וכזאת שאינה מזיקה ליונה. הרחקת יונים נעשית על ידי מדביר יונים מקצועי אשר מבצע הדברה בכמה שיטות, ביניהן:

הקמת רשתות – כיום אשר להרחיק יונים דרך הקמת רשתות סביב הבניין ובדך מניעת כניסה מעוף וקינון של הציפור באזור.

הדברה אלקטרונית - דרך נוספת להרחיק יונים היא באמצעות הדברה אלקטרונית. באמצעות הדברת יונים מסוג זה נשלחות אל היוונים מהאזור שבו הן מקוננות תדרי קול שהן לא אוהבות. היונים בשל כך מתרחקות מהמקום ועוברות לקנן במקום אחר.

שימוש בדחליל - מי שהיונים מתנחלות לו על המרפסת או באדניות ובחלונות, חשוב שיבצע הרחקת יונים מקצועית, ולאחר מכן ישתמש בדחלילי פלסטיק שנועדו להרחיק יונים מהמקום.

סיוע של איש מקצוע

אם יש לכם יונים במבנה, חשוב לא להזיק ליונה ובטח שלא לגעת או להזיק לביצים של היונה או לקן שלה. ברגעים כאלה חשוב לקרוא לשירותים של מדביר מקצועי להרחקת יונים על מנת שזה יגיע, יוציא בעדינות את היונה מהמקום ויבצע הדברת יונים בצורה הומאנית אך גם כזאת שתועיל לכם לטווח הרחוק. שימו לב כי המדביר מקצועי, משתמש בשיטות הדברה הומאניות ויכול להקנות לכם אחריות על ההדברה לשנה לפחות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות