חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נקנסו על מפגעים שגרמו בזמן שיפוצים

 

בשבוע האחרון נתפס תושב ששיפץ את הגינה המשותפת של הבניין ברחוב הלוח העברי ובמהלך השיפוץ, פרק כמויות גדולות של אדמה על הכביש והמדרכה הסמוכים לבניין. 

 

 בשבוע האחרון נתפס תושב ששיפץ את הגינה המשותפת של הבניין ברחוב הלוח העברי ובמהלך השיפוץ, פרק כמויות גדולות של אדמה על הכביש והמדרכה הסמוכים לבניין. התושב אף הגדיל לעשות ניסה להסדיר באופן עצמאי את תנועת כלי הרכב בכביש  ובכך גרם סיכון שלומם של הולכי הרגל והנוסעים בכביש. כמו כן, במהלך העמסת האדמה לשטח הגינה על ידי טרקטור, נגרם נזק לכביש ולמדרכה על ידי כף הטרקטור שגירדה את האספלט. אנשי הפיקוח העירוני באגף שפ"ע בעירייה הגיעו למקום ונתנו קנס במקום של 475 שקלים וכן הוצא צו הפסקת עבודה על ידי מחלקת הפיקוח על הבניה בעירייה וכן תבוצע הערכת נזקים ותיקונם על ידי אגף תשתיות. בנוסף, הורו הפקחים לתושב ופועליו לנקות לאלתר את המקום מעודפי האדמה והלכלוך שנגרם.

עוד באותו שבוע, מקרה דומה אירע ברחוב ברקת שבו קבלן המשפץ בית, החליט להשתמש במדרכה ובכביש הסמוכים לטובת השיפוץ ובמהלך העבודות, טרקטור גרם לנזק לאספלט בכביש. הנזקים הועברו להערכת בקרה ותיקון על ידי אגף תשתיות והפקחים נתנו קנס לקבלן בסך 475 שקלים בגין גרימת מפגע בשטח ציבורי. כמו כן, הפקחים הורו לקבלן לנקות את השטח באופן מיידי. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות