חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עוצמה מודיעין במדיסון סקוור גארדן

 

חוויה מדהימה עברה על קבוצת נערים מ”עוצמה מודיעין” שיצאה יחד עם המאמן מיכאל סנדלר לטורניר כדורסל של 16 נבחרות כדורסל של תלמידי ישיבות תיכוניות באזור ניו-יורק

 

חוויה מדהימה עברה על קבוצת נערים מ"עוצמה מודיעין" שיצאה יחד עם המאמן מיכאל סנדלר לטורניר כדורסל של 16 נבחרות כדורסל של תלמידי ישיבות תיכוניות באזור ניו-יורק. שחקני עוצמה מודיעין השתתפו בטורניר ואף נצחו בשניים משלושת המשחקים בטורניר.

ההשתתפות בטורניר התאפשרה בזכות אחד משחקני הקבוצה, משה "מו" שרלט שעלה לישראל לפני כשנתיים. בזמן שגר בארה"ב שיחק שרלט בנבחרת הישיבה שלו ולאחר שהצטרף לעוצמה מודיעין, החליט להביא את הביא את החברים מישראל לפגוש לארה"ב. הקבוצה הישראלית מעיר העתיד היתה אטרקציה בטורניר ומשחקיה תועדו באתרים ועיתונים מקומיים.

הביקור המודיעיני בארצות הברית נמשך שבוע ושילב פעילות חברתית עם הרבה מאד כדורסל, ובכלל זה גם משחק של ה-NBA באולם ה- Madison Square Garden האגדי. כאשר ביקור זה החל עם מחווה מרגשת עבור הכדורסלנים הישראליים כאשר על השלט באולם התנוססה ברכה המיועדת אליהם: ברוכים הבאים מו שרלט וקבוצת הכדורסל עוצמה מודיעין ממודיעין ישראל.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות