חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מודיעין - מחירי הדירות היקרות הוזלו בכרבע מיליון שקל

 

אחרי שנוסף שבוע להרשמה בפרוייקט מחיר למשתכן ובוטלו דמי ההרשמה, הנה 2 בשורות נוספות: המחיר הוזל כמעא וכמות הדירות המוזלות יותר כמעט הוכפלה. ומדוע במודיעין הזכות אינה מוגבלת לתושבי העיר

 

אחרי שחברת "אלמוג" הודיעה על הארכת ההרשמה לפרוייקט "מחיר למשתכן" בשבוע, ואחרי שביטלה את דמי ההרשמה בסך של 3.000 שקל, הנה רשימת הבשורות רק מתארכת, והפעם הבשורות הן עבור אלה שנרשמו ואלה שטרם עשו זאת והמבשר זה דוקא משרד השיכון בכבודו ובעצמו.

אז מה נשתנה.  מעיון הבוקר בפרסומי המשרד מצאנו משהו מעניין. מה שהיה ידוע וזה מה שפרסמנו זה שמסך 31 הדירות, רק 17 נמכרו במחיר הנמוך של 542.000 שקל, ואילו 14 הנוספים, מחירם עמד על 805.000 שקל.

ומה עתה. עתה מתברר שהדירות במחיר היקר נעלמו, וכל 31 הדירות ימכרו במחיר הזול החדש של החל מ 532.000 שקל.

וזה לא הכל. מתברר שהמחיר של 542.000 שקל צומצם בכ 10.000 שקל, ומחיר הדירה המעודכן הינו החל מ 532.000 שקל.

אז מה קרה פה ומהיכן הבלבול. שאלנו את חבר המועצה אלעד שמעונוביץ שכזכור מלווה ודוחף את כל הענין מאז פוסם לראשונה: "אנו פרסמנו  בתחילה כי כל הדירות הינם במחיר המוזל, ואולם במשרד השיכון בשל סיבות לא ברורות יצאו עם הפרסום עם המחיר של 805.000 שקל".

מפרסום העיריה בשבוע שעבר, אכן ניתן ללמוד שגם אותה משרד השיכון הצליח לבלבל ואף היא פרסמה את הנתון היקר שפרסם משרד השיכון.

ואכן, במשרד השיכון כאמור התעשתו ובאתר המשרד תמצאו היום את המידע הנכון, המעודכן והמשמח מאוד.

ולנושא המרגיז לא מעט תושבים בעיר. מתברר שהפרוייקט בניגוד לדומיו בערים אחרות, פתוח לכלל תושבי במדינה. אלעד שמעונוביץ מסביר: "בניגוד לישובים כמו ראשון שהוקמה טרם קום המדינה והקרקעות שם הינם של העיריה, אצלנו עדיין משרד השיכון הוא בעל הקרקעות ואליו יש להעביר את השאלה החשובה הזו"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות