חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חגיגת ה-20 כבר החלו בבית ספר דורות

 

בבית הספר דורות, אחד מארבעת בתי הספר הראשונים בעיר, כבר החל בחגיגות ה-20 להיווסדו  

 

בית ספר דורות, אחד מארבעת בתי הספר הראשונים בעיר, פתח לפני כשבוע את שעריו בפעם ה-20, וכמו בכל שנה מהווה בית הספר בית חם עבור תלמידיו שחזרו בשמחה לספסל הלימודים. את פני התלמידים קיבלו שלטים ומדבקות המציינים את חגיגות ה-20, שילוו את בית הספר במהלך השנה.

למרות הוותק של דורות, בבית הספר לא נחים על השמרים וממשיכים לחדש ולגוון את פעילויות בית הספר. השנה, בדומה לשנה שעברה, יוסיפו התלמידים ליהנות מסגנון הלמידה החדשני המבוסס על פרויקטים -  P.B.L. תוכנית זו כולל את כלל ילדי בית הספר - החל מילדי הגן בחטיבות הצעירות וכלה בתלמידי שכבה ו’.

שיטת למידה זו, שיושמה לראשונה בעיר בבית הספר דורות, משלבת בנוסף לפדגוגיה חדשנית גם אמצעים טכנולוגיים המתאימים למאה ה-21 והופכים את הלמידה למשמעותית יותר ורלוונטית יותר הן לתלמידים, אך לא פחות מכך למורים, שמצליחים לשפר ולשדרג את איכות הלמידה של התלמידים.

למידה מסוג זה חשובה גם מאחר והיא מטפחת ומשפרת מיומנות של עבודת צוות, למידת עמיתים וחקר. כמו כן, כחלק מגיוון דרכי ההוראה מתקיימת בבית הספר למידה בחברותא בתחומים  שונים, גם כחלק מהוראת תרבות עם ישראל ומורשתו וגם במקצועות לימוד נוספים והכל תוך שמירה על תקשורת טובה ושיח מכבד.

בנוסף, בדורות ממשיכים לקדם את התלמידים באמצעות פעילויות פרטניות של מורה ותלמידים ופעילויות בין התלמידים, המתבססות על חונכויות בתחומים שונים כגון: גן אקולוגי, דרמה, רובוטיקה ועוד, כאשר הלמידה אינה מסתכמת בפעילויות בכיתה אלה גם מחוצה לה, ב"גן העשור", בכיתת קק"ל, שהוקמה לאחרונה ועוד.

מנהלת בית הספר ורד אלבו, ציינה בפני התלמידים כי בית הספר בן עשרים וממשיך כל הזמן לצעוד קדימה ולהוביל למידה, שמתחדשת כל הזמן ומתאימה את עצמה לתלמידים של המאה ה-21.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות