חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ההורים באולפנא יוצאים למאבק בעירייה

 

בסיום דיון חירום של הנהגת ההורים באולפנא יצאה קריאה לעירייה לכבד הסכמים כדי למנוע פגיעה נוספת במהלך הלימודים של בנות האולפנא. במידה והעירייה לא תענה לפניה ישקלו ההורים נקיטת אמצעים

 

הנהגת ההורים של האולפנא התכנסה לדיון חירום בשבוע שעבר בעקבות כוונת העירייה לשכן בבית הספר את תלמידי בית הספר הדתי הצומח בבוכמן.

הרקע להתכנסות הנהגת ההורים לדיון החירום בא בעקבות הבטחת ראש מנהל החינוך, מאיר שמעוני, כי בכוונת העירייה לשכן את 3-4 הכיתות של ממ"ד צומח בוכמן במתחם האולפנא באזור הקרוואנים.

אולם להנהלת האולפנא התברר כי בכוונת ראש מנהל החינוך לשנות את ההחלטה ולהכניס את תלמידי הממ"ד לכיתות הבנויות של האולפנא על חשבון כיתות המיועדות ללימודי בנות האולפנא.

הנהגת ההורים באולפנא טוענת כי מזה 7 שנים שבתי ספר שונים מתארחים במתחם האולפנא ובכיתות האולפנא והגיע הזמן שבנות האולפנא לא יסבלו מהאירוח והכנסת האורחים.

עם סיום הדיון יצאה הנהגת ההורים בקריאה לגורמי העירייה להגיע להדברות עימם על-מנת למצוא פתרון המקובל על כל הצדדים ולמנוע פגיעה נוספת זו השנה השמינית למהלך הלימודים של בנות האולפנא.

הנהגת ההורים מבקשת דיון בהשתתפות כל הגורמים הנוגעים בדבר על-מנת למנוע חיכוכים מיותרים בציבור הדתי ולהגיע להבנות ולהידברות טרם קביעת עובדות שלא מקובלות על הנהגת ההורים. הנהגת ההורים דוחה על הסף כל פגיעה בתנאי הלימוד של בנות האולפנא אשר ההורים משלמים עבורם אלפי שקלים מדי שנה.

במידה ולא תיפתר המחלוקת מתכוונת הנהגת ההורים להתכנס שוב תוך שבועיים על מנת לדון בדרכי הפעולה ובאמצעים העומדים לרשותם.

תגובת דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "עם פינוי הישיבה ממבנה האולפנא, מתפנות במבנה מספר כיתות, להן לא נזקקות תלמידות האולפנא. לכן, הוחלט לקיים דיון בו תעלה ההצעה לארח את תלמידי ממ"ד בוכמן בכיתות הפנויות, במקום להשאירן ריקות בבית הספר ובמקום לשכן את התלמידים במבנים יבילים המוצבים בחצר."

עוד נמסר מהדוברות: "יש להדגיש כי מלכתחילה כתב ראש מינהל החינוך במכתבו למנהל האולפנא, כי "לא נראה שיש צורך בשימוש בכיתות נוספות", אך לא התחייב לכך שלא ייעשה בהן שימוש. כאמור, מאחר והתגלה כי בבית הספר יהיו כיתות שלא קיים עבורן כל יעוד, הוחלט לדון באפשרות לעשות שימוש בהן ולאפשר לתלמידי הממ"ד החדש, תנאים טובים יותר ללמידה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות