חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

קייטנת משרד המדע

 

ראש העיר, חיים ביבס, שוחח בתחילת השבוע עם שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, בבקשה לפתוח פעם נוספת את ה”קול קורא” לקיום קייטנת המדע, גם עבור רשויות מקומיות שלא עמדו בתנאי ה”קול קורא” הקודם דירוג סוציואקונומי 6-1, ועל כן לא נכללו ברשימה של משרד המדע והטכנולוגיה לסבסוד הפעלת קייטנה בתחומי מדע, טכנולוגיה וחלל, שתתקיים במהלך השבוע האחרון של חודש יולי ותימשך חמישה ימים.

 

ראש העיר, חיים ביבס, שוחח בתחילת השבוע עם שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, בבקשה לפתוח פעם נוספת את ה"קול קורא" לקיום קייטנת המדע, גם עבור רשויות מקומיות שלא עמדו בתנאי ה"קול קורא" הקודם (דירוג סוציואקונומי 6-1), ועל כן לא נכללו ברשימה של משרד המדע והטכנולוגיה לסבסוד הפעלת קייטנה בתחומי מדע, טכנולוגיה וחלל, שתתקיים במהלך השבוע האחרון של חודש יולי ותימשך חמישה ימים.

 בקייטנה זו, שעלותה להורים 80 שקלים והיתר יסובסד על ידי העירייה ומשרד המדע והטכנולוגיה, יפעלו ארבעה כיתות ובסך הכל יהיו בה 100 ילדים, בדומה לנעשה בכל יתר הרשויות הלוקחות חלק בפעילות זו. ראש העיר הנחה כי בעת הרישום לקייטנה תינתן עדיפות למשפחות שידן אינה משגת פעילות מסוג זה. "ילדים שנחשפים בגילאים צעירים לתחומי מדע וטכנולוגיה הם הילדים שיעשו את השינוי של עתיד המדינה. אנחנו רוצים לתת הזדמנות שווה לכולם להיות חלק משפיע בשינוי הזה", מסביר שר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, ומוסיף: "כבר היום ניתן לראות את ההשפעה העצומה של היזמים הישראלים הצעירים במגוון תחומים מדעיים וטכנולוגיים, ואנו שואפים לשמר ולהעצים את התופעה".

 הקייטנה תפעל חמישה ימים, ביוזמה ובמימון של משרד המדע והעירייה, ובתפעול חברת ytek, שזכתה במכרז להפעיל את כל הקייטנות בארץ. התכנית מיועדת לתלמידי כיתות א’-ו’, ובמסגרתה בכל יום בשבוע, ולמשך ארבע שעות וחצי, יפעילו המדריכים שלוש סדנאות, אשר יועברו בדרך חווייתית ובאמצעות ערכות רובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה בפעילויות שיסייעו לילדים להעשיר את ידעם ללא צורך בידע מקדים. המטרה היא להגביר את החשיפה וההנגשה של תחומי המדע והטכנולוגיה ולעורר מודעות אליהם כבר בגיל צעיר. 

 בימים הקרובים תפרסם עיריית מודיעין מכבים רעות כיצד ניתן להירשם לקייטנה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות