חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הישגים לסייפים באליפות ישראל ובתחרות גביע מודיעין

 

בשבוע שעבר השתתפו הסייפים הצעירים של מועדון הסייף המקומי ”סייפי מודיעין” באליפות ישראל לילדים בסייף וחזרו עם שלוש מדליות: זהב, כסף וארד. את רצף הזכיות הם המשיכו בסוף השבוע האחרון בתחרות גביע מודיעין שאירחה בסוף השבוע האחרון מודיעין מכבים רעות, במהלכה זכו סייפי העיר בחמש מדליות.

 

יותר מ-170 סייפים וסייפות מכל רחבי הארץ השתתפו בשבוע שעבר באליפות ישראל לילדים בסייף שנערכה בגני תקווה. כשהם לבושים בחליפות סייף לבנות ומסכת מגן, נלחמו ביניהם המשתתפים עפ"י קטגוריית גיל על האליפות. בתום סבב קרבות היו אלה דניאל וולקוב, מאיה פרייריף ורוני טל, ממועדון הסייף המקומי "סייפי מודיעין" הפועל בעמותת סחלבים בהדרכת ויקטור גלז ודמיטרי פודולסקי, שחזרו עם מדליות על זכייתם במקומות הראשונים. דניאל וולקוב עם מדליית זהב על הזכייה בקטגוריית הגיל עד 11. מאיה פרייריף, שחזרה עם מדליית כסף, בקטגוריית הגיל עד 11 בבנות. חברתם למועדון, רוני טל חזרה הביתה עם מדליית ארד לאחר קרב צמוד על המקום השלישי בקטגוריית הגיל עד 13.

הישגים אלו של סייפי המועדון המקומי, הצטרפו להישגים נוספים אליהם הצליחו להגיע המשתתפים המקומיים בתחרות "גביע מודיעין", שאירחה מודיעין מכבים רעות בסוף השבוע האחרון. אולם הספורט של בית ספר עירוני ד’ התמלא בעשרות סייפים שהגיעו מכפר סבא, תל אביב, לוד ולכיש. 8 זירות עם ציוד מדידה משוכלל נפרסו לאורך האולם והסייפים התחרו ביניהם בזירות השונות. בתחרות השתתפו סייפים וסייפות מגיל 11 ועד לגילאי הקדטים - גילאי 17. בתום יום הקרבות נערך טקס חלוקת מדליות במסגרתו העניק מנהל אגף הספורט בעמותת סחלבים, חנן דנציגר את המדליות לזוכים. רוני טל, שבאליפות הארץ זכתה במקום השלישי, "ניצלה" את מגרש והקהל הביתי כדי לשפר את ההישג ולזכות במקום הראשון. מאיה פרייריף שמרה על המקום השני גם בתחרות הזו. דניאל וולקוב שזכה במקום ראשון באליפות ישראל זכה במדליית הכסף בתחרות האזורית. סייפים נוספים ממועדון סייפי מודיעין שעלו על הפודיום היו רגב ויסון שזכה במקום השלישי בקטגוריית הגיל עד 13. אלמוג מיה כבשה את ראש הפודיום ולקחה את מדליית הזהב בקטגוריה של הקדטים בבנות. חברה למועדון, אוריה רוקח, זכה גם הוא במקום הראשון בקטגוריה של הקדטים בנים והשניים חזרו הביתה עם מדליות זהב על הצוואר וחיוך גדול על הפנים.

המאמנים, ויקטור גלז ודמיטרי פודולסקי: "חתמנו עונה נוספת ומוצלחת במיוחד עבור הסייפים של המועדון שלנו. הגענו להישגים משמעותיים בתחרויות ואליפויות שנערכו לאורך השנה והצלחנו כמועדון לתפוס מקום מרכזי לצד מעודנים ותיקים בארץ. אנחנו גאים בהישגים של הסייפים והסייפות שלנו שעבדו קשה לאורך השנה ונוכחו לגלות שהעבודה הקשה משתלמת. תודה לאגף הספורט בעמותת סחלבים על התמיכה והרוח הגבית. כעת אנחנו עם הפנים קדימה לעוד עונה מוצלחת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות