חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מקום ראשון באליפות הארץ בסייף

 

השבוע התקיימה בגני תקווה אליפות הארץ בסייף לקבוצות. התחרות הפגישה 13 קבוצות ממרכזי מצוינות מכל רחבי הארץ בהן שתי קבוצות מהמועדון המקומי ”סייף מודיעין” שקטפו את המקום הראשון והשני ובנוסף, הסייף יונתן גלז זכה בגביע הספורטאי המצטיין בתחרות.

 

 עשרות סייפים וסייפות מכל רחבי הארץ השתתפו ביום שני האחרון בתחרות הקבוצות הארצית של איגוד הסיוף בישראל. את המועדון העירוני, הפועל בעמותת סחלבים בהנחיית דימה פודולסקי ו-ויקטור גלז, ייצגו באליפות שתי קבוצות: נבחרת הבנות בגילאי 13 בה חברות הסייפות מיה אלמגור, לוטן מיכאלוב ורוני טל. ונבחרת הבנים בגילאי 13 בה חברים הסייפים יונתן גלז, נועם לחיאני, איתי בובליק ואלון פלדמן. במסגרת האליפות התחרו הקבוצות המקומיות נגד קבוצות מכל רחבי הארץ וכאמור, קטפו את המקומות הראשונים.

קבוצת הבנים הגיעה למקום הראשון לאחר קרב מותח בו ניצחו את הקבוצה היריבה מכפר סבא בהפרש של נקודה אחד בלבד. הבנות, שהתחרו גם הן במרץ בקרבות קטפו את המקום השני בתחרות וחזרו הביתה עם גביע קבוצתי ומדליות. בנוסף להישגים הקבוצתיים, היחידה לטיפוח ספורטאים צעירים מצטיינים העניקה גם גביע "ספורטאי  מצטיין" לספורטאי יונתן גלז, תלמיד בית ספר עירוני ד’ ובנו של המאמן ויקטור שהוכיח שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות