חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מאות בני נוער באירוע הראשון של ליין מסיבות הנוער

 

ליין מסיבות חדש יצא ביום שישי האחרון לדרך בהשתתפות 250 בני נוער תושבי העיר.

 

סדרת האירועים, בהפקתה של מחלקת הנוער והצעירים הנקראת "ORCHID", תתקיים אחת למספר שבועות ביום שישי בערב במתחם החנייה המקורה התחתון של מרכז הקניות מגה אור מודיעין 1 במרכז עינב. האירוע נערך בשיתוף פעולה וחסות חברת 'מגה אור'.  

באירוע הופיעו רשימה ארוכה של דיג'ייז ובהם דרוויש, ג'וקר, עידן בן חמו ויאיר רביב, חלקם מוכרים ברמה הארצית וחלקם תושבי העיר.

בני הנוער הגיעו למסיבה בהסעות מאורגנות של מחלקת הנוער והצעירים שאספו והחזירו אותם מתחנות מכל רחבי העיר. מחיר הכניסה למסיבה, כולל ההסעות, עמד על 45 שקלים. בני הנוער נהנו מאווירה מיוחדת בחניון ששינה את פניו למתחם מסיבה מזמין עם תאורה, לייזרים, ובר קוקטיילים מיוחד שלא כלל אלכוהול.

חוגגים במרכז עינב

מחזיק תיק הנוער, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ: "המסיבה הייתה יריית הפתיחה בפעילות של מחלקת הנוער והצעירים בימי שישי בערב בשנת הפעילות 2014. מלבד החופשים המרוכזים והחופש הגדול, עלינו לדאוג לתעסוקה ותרבות פנאי לבני הנוער בעיר בעיקר בסופי השבוע. כאשר יש פעילות ואירועים לבני הנוער מקרים של שתיית אלכוהול, אלימות או ונדליזם מצטמצמים באופן משמעותי וזה אחד היעדים המרכזיים שלנו".

"חשוב לציין", מסכם אלעד, "כי כמעט כל מחלקות הנוער והצעירים בארץ אינן עובדות ופועלות בסופי שבוע, וזה המקום להודות לצוות המחלקה בראשות לטם גל על העבודה וההשקעה הרבה. מצאנו שותפים לקידום תרבות הפנאי בעיר, ולתחום הנוער בפרט עם אנשי חברת 'מגה אור' שאירחו את המסיבה ונתנו חסות לאירוע וביחד נמשיך לפעול ליצירת אירועים ופעילויות נוספות לבני הנוער במהלך השנה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות