חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

ערבי שישי של חוויה קסומה לכל החושים

 

ג’אז יין וגבינות באמפי היכל התרבות: החוויה המושלמת של מוסיקת ג’אז משובחת, חברה טובה, אוויה אינטימית, יין ונשנושים. סדרת הג’אז הישראלי 443 של היכל התרבות מודיעין מכבים רעות, עוברת לימי שישי ב-21:30 בלילה לאמפי היכל התרבות.

 

השילוב של  המיקום המיוחד, הקשר הבלתי אמצעי של הקהל לאמנים בעת הישיבה סביבם , מוסיקת ג'אז, היין המוגש סביב שלחנות ונרות המאירים את החלל, הופכים את הסדרה לחוויה של כל החושים.

 הסדרה כוללת  5 מופעים בהם  יתארחו  מהמובילים שבנגני  הג'אז, והפעם, יתארחו אצלנו גם אורחים מחו"ל.

במפגש הראשון: הרכב ג'אז 443 מארח את אלה תדמור ומשה (מוזס) סימן טוב לערב דואטים מהמיטב של רפאטואר הג'אז. אלה תדמור, זמרת, בוגרת האקדמיה למוסיקה בירושלים והקול שעומד מאחורי הרכבים מוסיקליים רבים ומגוונים (Jazz n' Roll, the Doo-Wop Girls, Jive 64),מביאה עמה איכויות יוצאות דופן וקול שעומד במבחן סגנונות רבים ומגוונים: ג'אז, אופרה, רוק, מוסיקה אלקטרונית, מוסיקה שחורה ועוד...

אלה סולנית בארץ ובעולם, בפסטיבלי מוסיקה שונים(ימי זמר בחולון, פסטיבל ערד, פסטיבל leeds באנגליה ועוד) מופיעה עם תזמורות (הביג-בנד של חיפה בניצוחו של אלדד שרים, תזמורת סינפונייטה ב"ש, תזמורת סימפונית אשדוד עם ליאוניד פטשקה ועוד). בוירטואוזיות אקלקטית לקחה תדמור תפקידים מובילים במחזות זמר, אופרות, הצגות, סדרות ילדים, הרכבי ג'אז, פסטיבלי מוסיקה, מופעי דו- וואפ והפגינה בתוך כך כשרון ויכולת מרשימה להתאים את עצמה לסביבה ולנושא המוסיקלי, עם מנעד קולי רחב ותעוזה להצטיין בכל ז'אנר מוסיקלי.

מוזס סימן טוב- זמר ג'אז, בוגר ביה"ס רימון במגמת ג'אז. לאחר סיום לימודיו עזב לניו יורק להמשך לימודי ג'אז וואקלי אצל מגוון זמרים מהתחום. ב 2007 הופיע בסדרת הופעות בארץ עם שילה ג'ורדן.כיום מוזס הוא הצלע החדשה של להקת "הכל עובר חביבי".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות