חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”יום קידום הבריאות” החינמי - במפג”ש

 

באולם מלא בגמלאים נפתח בוקר יום רביעי, 6.11.13 , במפג"ש (מרכז פעילות הגיל השלישי) בתנועה , צחוק, תזונה ושיח במסגרת "יום קידום הבריאות"

 

 "יום קידום הבריאות" שאורגן ע"י תמי אלון, רכזת גמלאים עירונית ויועצת ראש העיר לנושא אזרחים ותיקים יחד עם מיכל אלימלך, רכזת בריאות עירונית באגף לשירותים חברתיים בעירייה. המטרה... לקדם אורח חיים פעיל ובריא לגמלאים .

הבקר נפתח בריו אוביירטו בהנחיית גרנית ארבל. " פתחנו את הבקר בפעילות אנרגטית משחררת ולצלילי מוסיקה נהדרת שהביאה גרנית ארבל בריו אוברייטו ונמשיך אותו בתחנות נוספות של הרגלי תזונה, יוגה צחוק, הרצאה על שינה ותרופות והדגמת בישול גורמה לייט , כאשר בחוץ מוצבת ניידת לבדיקת רמת הסוכר בדם, של האגודה הישראלית לסכרת ובחדר במפג"ש יתבצעו בדיקות עיניים -לחץ תוך עיני וסריקה -ע"י מיי-אופטיק", אמרה תמי אלון בהציגה את תכנית "בוקר הבריאות". 

"ריו אוברייטו זוהי שיטה לשחרור הגוף שנעשית עי תנועה לצלילי מוסיקה דרום אמריקאית . השיטה מגיעה אלינו מארגנטינה ומשמעותה - נהר פתוח - התנועות והמקצב גורמים לשחרור הגוף", מסבירה גרנית ארבל שהנחתה והדגימה את השיטה. "היה נהדר" אומרת אראלה צזנה ממשתתפות הבוקר. "כיף לפתוח את היום בתנועה עם מוסיקה נהדרת. אני מרגישה שאני מזיזה את כל הגוף וזה נותן לי כוח להמשיך את הפעילויות המתוכננות שלי ליום זה" אומרת גאולה.

אחרי הרצאתו של בני גאולה, שדבר על תזונה נכונה ולא על דיאטה ונתן מספר טיפים לשומעים הגיע תורה של "היוגה צחוק" בהנחיית מתי סידס, מורה ומדריך יוגה צחוק וליצן רפואי. מתי הלהיב את הקהל, שמילא את האולם מפה לפה. כולם, צחקו בקול גדול, מחאו כפיים ונשמו נשימות יוגיות עמוקות המשתחררות בקול אנחה גדולה...בין לבין ההרצאה על השינה שנתנה ע"י נועה יצחקי והבישול בהנחיית שושי שטיינוביץ, יצאו הגמלאים לבדיקות רמת הסוכר בניידת ולבדיקות הלחץ תוך עיני.

בקר הכיף החינמי הגיע לסיומו והגמלאים כולם כבר בציפייה למפגש הכייפי הבא שתארגן להם מרכזת מפג"ש, היוזמת הבלתי נלאית, הלו היא תמי אלון.  

כתבה וצלמה: חיה כץ ,  מתנדבת ב"ארגמן" וב"נשות הדסה" סניף מור במודיעין וחברה בקבוצת:"פעילי תקשורות"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות