חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

אחד נגד (כמעט) אף אחד // וידאו

 

בלי לפגוע באף אחד מהמתמודדים, כל ההשקות והרמות הכוסיות עד כה נראו כמו פרומואים למופע המרכזי של חיים ביבס. וזה ההבדל הקטן בין עשרות המתמודדים על קומץ כסאות לבין ראש עיר אהוד שרץ לקדנציה השנייה שלו בלי להביט אחורה בחשש.

 

אפשר בהחלט לאמר בוודאות את הסלוגן הבא: ביבס ושאר השישה עשר. ביום ראשון זה קרה, אחרי שרוב המתמודדים על כסא במועצת העיר סיימו את ההשקות והרימו את הכוסיות, וכשכל טקס כזה עורר ויכוח בפרלמנט המקומי האם נכחו בהרמת הכוסית 120 איש או 150.

אז כאן ממש לא היה מקום לספק. הלובי של אולם עינן בקניון המקומי החל להתמלא דקות ארוכות לפני השעה הרשמית שנקבעה, שולחנות כיבוד ומשקאות שנפרסו מבעוד מועד יכלו לבדם לקבוע ששיא הנוכחות הולך להישבר הערב.

מראיינת: אורלי זינגר.   צילום ועריכה: mcity .  למסך מלא לחץ על youtube

ואכן, מס' דקות אחרי 8 בערב, לפלס דרכך מהכניסה אל תוך הלובי היתה משימה כמעט בלתי אפשרית. מאות רבות של תושבים, אנשי ציבור רובם של חברי המועצה כמו רובם המכריע של יתר המתמודדים הגיעו כדי לתת כבוד לראש העיר.

ביבס עצמו, שהגיע דקות מס' אחרי כן לא הצליח להגיע לבמה בטרם חיבק כמעט אחד אחד מהבאים. ראש עיר סחבק כזה, זו באמת תופעה לא שכיחה בשדה הפוליטי המאופק של מודיעין, והוא כך ניכר עשה זאת ללא מאמץ וברצון. עניין של אופי.

בסופו של מאמץ כביר עלה ראש העיר לבמה והפליג בנתונים על התפתחות העיר בקדנציה הנוכחית ועל התוכניות ל 5 שנים הבאות כשהוא לא "מבטיח" לאיש מהמתמודדים שזו תהיה מערכת הבחירות האחרונה בה יתמודד לראשות העיר.

בהמשך יעלה חיים ביבס את כל חברי הרשימה איתה הוא רץ כשאין ספק שהפתעת השיבוץ הינו הצעיר בחבורה אלעד שמעונוביץ, מנהל לשכת הדוברות של עיריית מודיעין שהודיע על התפטרותו מהתפקיד זמן מה לפני ערב הרמת הכוסית והצגת חברי סיעתו של ביבס.  הרשימה הפעם הייתה מגוונת וחדשה, למעט שלמה פאסי  שנבחר וכיהן גם בקדנציה היוצאת.

לצוות mcity  בראשותה של המראיינת אורלי זינגר שהגיע לסקר ולצלם את האירוע, חיכתה מלאכה לא קלה, כאשר כיאה למעמד רואיינו גם סתם תושבים, ומתמודדים ברשימה וכמובן גם ראש העיר עצמו שאיחל שנה טובה לתושבי העיר והבטיח להמשיך לפעול, לפתח ולבנות את העיר כאשר הסוכריה הגדולה שבדרך, מרכז העיר המסוגנן והיחודי, מרכז שהינו בעצם שדרת ענק של מסחר ובילוי המחברת בין הקניון והכניסה הראשית לעיר.

העשיריה של ראש העיר

שלמה פאסי, כאן אין הפתעה, שוב שני ברשימה אחרי היו"ר. במקום השלישי, עו"ד הילה בן אליעזר בת 39. במקום הרביעי כאמור, הפתעה, אלעד שמעונוביץ. אחריו שמעון גואטה, יו"ר סניף הליכוד בן 39. במקום השישי שוב אישה, ורד גל בחרי ואחריה אלון מנצור. במקום השמיני מתמודדת האישה השלישית ברשימה, נאוה לוי זקן, בתשיעי עוד אחת, מלי נימני וסוגר את העשיריה, מאיר ליטמן.

כל המתמודדים ללא יוצא מין הכלל "סוחבים" איתם רזומה מרשים וכל אחד מהן נבחר בקפידה וכולם יחד משקפים את חתך וגווני האוכלוסיה בעיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות