חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

מויש לוי מצטרף לאופנת הצעירים

 

אחרי יגאל צדוק וחרל”פ, גם סגן ראש העיר מויש לוי מצרף צעירים לרשימתו ובמקום השני ברשימה תוצב אורטל שמיר בת 26 מרעות      

 

האופנה  החדשה, הצערת רשימות המפלגות שיתמודדו למועצת העיר תופסת תאוצה. החל עם זה יגאל צדוק שצירף את לין דרור וגילעד ביהרי, אחריהם הצטרפה כמס' 2 הילה וזאן לרשימת הבית היהודי ועכשיו הגיע תורו של סגן ראש העיר ויו"ר "שחר - עושים חינוך", מויש לוי עם אורטל שמיר, סטודנטית בת 26 תתפוס את המקום השני ברשימה, אחרי מויש לוי. 

אורטל, סטודנטית למשפטים, גרה ברעות מאז גיל 5. למדה בבי"ס עמית ובהמשך בתיכון מו"ר. עוסקת מזה חמש שנים בחינוך הלא פורמלי, כאשר בשנים האחרונות משמשת כרכזת הדרכה הנהגתית בהנהגת איילון בצופים. במסגרת תפקידה היתה אחראית על שבטי תנועת הנוער הצופים והצופים הדתיים במודיעין-מכבים-רעות וביישובים נוספים.

תנועת "שחר - עושים חינוך" הינה תנועה משותפת לדתיים וחילוניים, אשר עסקה ב - 10 השנים האחרונות בעיקר בנושאי חינוך, והחליטה להרחיב את פעילותה לתחומים נוספים.

הצטרפותה של אורטל למקום השני ברשימה מבטאת את החשיבות, כך אומר מויש, שרואה תנועת "שחר - עושים חינוך" בנושא הנוער והצעירים, ואת רצונה לעסוק בכך בקדנציה הבאה.

אורטל: "כמי שגדלה והתחנכה בעיר, וכצעירה תושבת העיר, חשוב לי לפעול למען הצעירים בעיר בתחומי ההשכלה, התעסוקה, הדיור, התרבות והפנאי. אני רוצה שלצעירים כמוני תהיה האפשרות להשאר ולחיות בעיר ולהקים בה את ביתם. הצטרפתי ל"שחר - עושים חינוך" כי שוכנעתי שמדובר באנשי עשייה ערכיים, שמחוייבים לפעול למען הנוער והצעירים, בדיוק כפי שפעלו עד היום בנושאי חינוך. אני מתכוונת להביא מנסיוני מהעבודה בצופים גם כדי לפעול למען הנוער בעיר, וכדי לחבר בין מערכת החינוך הפורמלית ללא פורמלית.

מויש לוי: "אני מברך את אורטל על הצטרפותה לתנועה. מדובר בצעירה מוכשרת ומלאת מוטיביציה לפעול למען הנוער והצעירים בעיר. לא מספיק לדבר על כך שרוצים לפעול למען הנוער והצעירים, אלא יש גם לדאוג לייצוג הישיר שלהם במועצה. לא סביר שבעיר בה יש יותר מ - 50% נשים, הייצוג שלהם במועצה יהיה פחות מ - 20%. אורטל לא רק שתשנה את הסטטיסטיקה הזו, אלא אני בטוח שבאמצעות יכולותיה תביא תרומה חשובה לניהול העיר בחמש השנים הקרובות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות