חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

וינרב - ביבס: תחילתה של ידידות מופלאה?!

 

רק לא מזמן החרים חבר המועצה וינרב את ישיבות המועצה אחרי צרורות של הצעות לסדר מכל הבא ליד. בישיבת מועצת העיר האחרונה חילופי המחמאות בינו לבין הראיס הרימו יותר מגבה אחת...משיח כבר כאן או שריח הבחירות מגרה אופציות חדשות לצוץ

 

מישיבת מועצת העיר האחרונה יצאתי מה זה מבולבל. למי שאינו זוכר, אלכס וינרב ששימש בעבר כסגן ראש העיר בשכר, עבר מקצה הקואליציה לחזית האופוזיציונית מול ראש העיר. הצעה לסדר רדפה עוד הצעה, כולם נפלו בזו אחר זו כולל כאלה שיכלו לעבור כמו סכין בחמאה לולא היה זה וינרב שהציג אותן.

בהמשך, שטף העקיצות של חברי מועצה הובילו לתקרית המפורסמת מול יקירו של ביבס, שלמה פסי, אלכס כמחאה סירב להגיע לישיבות המועצה עד שהלז יתנצל או שראש העיר יקרא לו לסדר. לא זה ולא זה קרה, ולבסוף אולי מעייפות החומר או מהעובדה שמול הטקטיקה והאסטרטגיה של הראיס הנוכחי, שום דבר לא שורד. כך או כך,  בישיבות האחרונות אלכס וינרב שב לנוכחות מלאה, ללא הצעות לסדר בינתיים.

אבל זה לא נגמר כאן. מי שנכח בישיבת מועצת העיר ברביעי האחרון לא יכל להאמין שמדובר באותו אלכס וינרב הנעלב הסידרתי ובאותו ביבס עוקצני ורגוע שהוציא אפילו את וינרב המאופק משלוותו.

אז מה קרה... בואו נשמע כמה מפניני הדברים שנאמרו זה אל זה כדרך אגב תוך כדי דיון בנושאים שהיו על הפרק  ולפתיח של וינרב שרמז על הבאות: ויינרב מציע להתקין חסכמים בבתי הספר וביבס מגלה לו שכבר יש ומוסיף: "לו היית בא לישיבות ההנהלה היית יודע". וינרב בתגובה: "לו היית עומד בהסכם ביננו הייתי היום בקואליציה".

בהמשך  ניתן היה להבין חלקית מהיכן הרוגע של וינרב נובע... בעת שיו"ר "מי מודיעין" משה אשכנזי מציג את הנתונים המרשימים של סקר שביעות רצון התושבים, העיר וינרב כי הוא חייב להחמיא לו: "אתה יודע שהתקשרו אלי יום אחד מהתאגיד ומסרו לי שחשבון המים שלי מוגזם ומדובר כנראה בנזילה. מה אגיד לך, כל הכבוד, חסכתם לי כסף".

אבל הסבר זה הוא חלקי בלבד וההמשך הגיע כשנושא 11 מיליון השקל שהתאגיד עדיין חייב לעירייה מכלל הסכום שהתחייב בעת העברת כל נושא המים מהעיריה לתאגיד. משוינרב שאל מה בכוונת העיריה לעשות עם ה 11 מיליון, השיב לו ביבס, "כשהכסף יגיע, אני מבטיח להתייעץ איתך".

וזה לא הכל. כשוינרב הסביר לנוכחים מדוע בכלל הוקמו התאגידים ושהסיבה הינה הרצון לשמר את ההכנסות מהמים לתשתיות ולא להוצאות שאינן קשורות לשוק המים, ניסו כמה חברי מועצה להסביר מדוע וינרב אינו צודק ובכלל מה הוא מבלבל את המוח. כאן התערב ביבס : אלכס צודק, זו בדיוק הסיבה בגינה הוקמו התאגידים". החיוך של אלכס התפרס מים אל ים...

גם בנושא האנטנות התברר לפתע שראש העיר לא מתנגד לדעתו של אלכס ומשהגיעו לסוגיית האנדרטה לצנחנים סוגיה שהעלה וינרב, השיב לו ראש העיר ברצינות גמורה: "זה יהיה ומבטיח לעדכן אותך כשנשב שנינו לכוס קפה"

היו במהלך הישיבה היו עוד כמה דברים שהעידו על השינוי אולי הקבוע אולי בר חלוף, אבל מה שסימל את השינוי, הייתה האווירה המפוייסת של וינרב לאורך הישיבה, התגובות המתונות עד כדי חשד של ביבס שלא לדבר על כך שפעם אחר פעם טרח הראיס לאשר את דבריו של וינרב ומידי פעם אף הגן עליו מול ההערות המבודחות שעמה חברי מועצה הורגלו לזרוק מול וינרב, רק שהפעם ביבס נתן להם להבין שעליהם אולי לשנות כיוון.

אז מה קרה שמעורר את הרושם שמשהו נפל בקשר בין השניים. האם ריח הבחירות מתקרה והראיס רוצה לנטרל גם את אחרון המוהיקנים? האם בליבו של וינרב מסתובבים רעיונות חדשים באשר לקדנציה הבאה? כך או כך, לנו העיתונאים מדובר בבשורה לא ממש "טובה" כי אם היחידי שעוד סיפק לנו טיפת אקשן הופך לחביבו של הראיס...אז מה עוד נותר לנו לחפש בישיבות המועצה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות