חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות מוניציפאליות 2018 >>

אלעד וביבס - השלם כנראה שווה פחות מחלקיו

 

חבר המועצה הכי מזוהה עם ראש העיר חיים ביבס, הודיע היום על ”יציאתו לחופשי” והתמודדותו למועצת העיר ברשימה עצמאית (הדור הבא) שתכוון לגילאי 17-35. אלעד עצמו בתוך הטווח, רק בן 34... מה חושב על זה ראש העיר... בינתיים תגובתו לא הגיעה, אבל אלעד מפזר את הערפל: ”הצעד מתואם עם חיים”

 

מי שהופתע שיקום! אומרים שהשלם עולה על חלקיו ואני טוען שלעיתים קרובות ההיפך הוא הגמור, ובלבד שעוברים על בטוח את אחוז החסימה ועוד יותר חשוב ומעניין, איך בדיוק דואגים שלא תהיה "זליגת מצביעים" מסיעה לסיעה, ובעברית, האם אין סכנה שקולות שמימלא היו הולכים לחיים ילכו לאלעד וגרעו מכוחה של סיעת ראש העיר. שאלה מצויינת, אבל בואו נסמוך שעשו שם שיעורי בית והגיעו למסקנה שהשלם פחות מחלקיו...

אלעד שמעונוביץ, הינוקא בסיעתו של ראש העיר חיים ביבס, החליט ככל הניראה בתיאום איתו על פיצול הכוחות ןזאת במטרה לגייס את הכוח הצעיר של גילאי 17 פלוס שאליבא דה אלעד וכניראה גם ביבס, יתכן ויש סכנה שחלק ממנו יזלוג לשדות זרים. אז מה עושים... מתפצלים כשראש העיר יכל להיות רגוע שכל קול ל"דור הבא", יתווסף למחרת הבחירות ל"דור הנוכחי" של חיים.

פרידה לצורך חבירה אלעד וחיים ביבס (מימין כרמון)

אם תשאלו את אלעד, תשובתו מין הסתם תהיה שהוא בטוח ושנעשו סקרי עומק וכו... אז בואו נאחל לאלעד הצלחה וכברכת הדרך הנה מעט פרטים על המתמודד העצמאי החדש.

מאחר וחבר המועצה שמעון גואטה לא נשמע נלהב, אז שאלנו את אלעד שהפתיע (אולי את גואטה) : "הצעד מתואם עם חיים"

ובכל זאת גם שאלנו את אלעד והנה מה שלח לנו: "בעבודה קשה מאוד ובעזרת הרבה צעירים משפיעים בעיר אותם אנחנו נגייס. אנחנו באים עם לא מעט קבלות בחמש השנים האחרונות ועם יעדים נוספים ותוכניות חדשות לחמש השנים הבאות"

שמעונוביץ, בן 34, בעל תואר ראשון במדעי המדינה מהמרכז הבין-תחומי הרצליה ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן, משמש בחמש השנים האחרונות כחבר מועצה המחזיק בתיקי התרבות, הנוער, הספורט והצעירים כחלק מסיעתו של ראש העיר חיים ביבס. בעבר כיהן כדובר העירייה, ועבד בכנסת כראש המטה של יו"ר הקואליציה ח"כ יואל חסון וחלק מהצוות הפוליטי של שרת החוץ לשעבר, ציפי לבני.

מפלגת הצעירים חדשה פונה לקהל הבוחרים בגילאי 17-35 הכולל בני נוער, חיילים, סטודנטים וזוגות צעירים- נושאים בהם עסק שמעונוביץ בתקופת כהונתו במועצת העיר. הנושא הבולט ביותר אותו קידם הוא דיור בר ההשגה כאשר במסגרת תפקידו כמחזיק תיק הצעירים שווקו למעלה מ-4000 יחידות דיור מוזלות בעיר והתקיימו כנסי הסברה גדולים וסיוע לזוגות הצעירים בדרך להגשמת חלומם לקניית דירה בעיר. שמעונוביץ פעל גם רבות בתחומי התרבות והקהילה, לצד החינוך הבלתי פורמאלי ובהם הופעות הקיץ הגדולות ומיתוג פארק ענבה כמתחם הופעות ארצי, הקמת מרכז הצעירים ’יודה’. הוזלת מחירי האוכל והשתייה באירוע העירייה, שאטלים לבני הנוער בימי שישי, הקמת מועדוני נוער חדשים וטיפול בתנועות הנוער בעיר ומסגרות הספורט השונות.

המפלגה החדשה לא תהיה מזוהה עם אחת מהמפלגות בכנסת, ותיבנה כולה על טהרת הצעירים המקומיים שגדלו בעיר ורוצים לבנות בה את עתידם.

אלעד שמעונוביץ: "לאחר חמש שנים מלאות בעשייה לטובת הצעירים בעיר, אנחנו רוצים לקפוץ מדרגה ולשים את האג’נדה של צעירי העיר והדור הבא שלה במרכז סדר היום העירוני. נכנסתי למועצת העיר בשביל לקדם את כל מה שלי היה חסר כנער וצעיר שגדל בעיר מיום הקמתה: דיור בר השגה, חיי תרבות ופנאי, תעסוקה והשכלה אקדמית וביחד עם חבורת צעירים מובילה ואיכותית אנחנו נדאג שהצעירים שגדלו כאן יוכלו לחזור ולבנות את ביתם בעיר, לגדל בה את ילדיהם, למצוא בה תעסוקה וליהנות מחיי תרבות ופנאי עשירים".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות