חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שבוע האוכל והבילוי של מודיעין יוצא לדרך

 

”טעים להכיר”, שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות, יתקיים לראשונה בעיר למשך שבוע שלם בחודש ינואר בתאריכים 15-21.1.2017. במסגרת השבוע המיוחד, התאחדו 26 מקומות בילוי בעיר ובהם מסעדות, פאבים ובתי קפה, שיציעו לתושבי העיר מבצעים והנחות מיוחדות לאותו שבוע.

 

"טעים להכיר", שבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות, יתקיים לראשונה בעיר למשך שבוע שלם בחודש ינואר בתאריכים 15-21.1.2017. במסגרת השבוע המיוחד, התאחדו 26 מקומות בילוי בעיר ובהם מסעדות, פאבים ובתי קפה, שיציעו לתושבי העיר מבצעים והנחות מיוחדות לאותו שבוע.

מטרת הפרויקט היא קידום מקומות הבילוי בעיר ועידוד תושבי העיר, בדגש על האוכלוסייה הצעירה, לצאת ולבלות במודיעין מכבים רעות. את הפרויקט יזמו מרכז הצעירים העירוני וחבר המועצה אלעד שמעונוביץ, בשיתוף עם הוועדה לקידום העסקים בעיר, בראשות חבר המועצה שחר מי-און.

כל מקומות הבילוי בעיר יציעו באותו שבוע את מנות הדגל שלהם במחיר מיוחד של 49 שקלים למנה, לעומת המחיר הממוצע למנה בשבוע רגיל הנאמד ב-80-60 שקלים. בנוסף, מקומות הבילוי יציעו מבצעים נוספים על משקאות אלכוהול, קינוחים ומנות ראשונות, כאשר בכל עסק הדבר יעשה במתכונת שונה.

בין המסעדות ומקומות האוכל ניתן למצוא את "מיט אנד מיט", "אקא", "פדריק", "דיאבלו", "פפינו", "ג’אפניקה", "בורגנים", "הולי בייגל", "ענבה בר", "קפה אין", "קפית", "רוזה", "רולדין", "גרינהאוס", "המקום של ענתוש", "כרמיז", "השניצליה", "לחם ארז", "מדלן", "מייקבורגר" ו"מיכלי’ס". אליהם מצטרפים הפאבים והברים המקומיים ובהם "אוסליבן", "ג’פטו בר", "פנדה בר", "מורדן בר" ו"שמבזולה". 

פרטים נוספים על בתי העסק המשתתפים בשבוע האוכל והבילוי של מודיעין מכבים רעות, ועל המבצעים המיוחדים, ניתן למצוא בעיתונים, בפרסום במעטפת הארנונה, ברשתות החברתיות, באתר העירייה ובאפליקציה העירונית החדשה "מודיעין מכבים רעות".

 

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים, אלעד שמעונוביץ: "יש לנו בעיר מקומות בילוי ומסעדות מצוינות, והרבה תושבים אינם מכירים אותם. מטרת השבוע הזה היא לקדם את מקומות הבילוי בעיר ולחבר את תושבי העיר לתרבות הפנאי שכאן. אנחנו עובדים באופן צמוד עם מקומות הבילוי בעיר ומקיימים אירועים משותפים כמו הופעות, הרצאות על הבר ומפגשים עם צעירים, על מנת לבנות את חיי התרבות והבילוי בעיר. אני רוצה להודות לכל בעלי העסקים שהתגייסו לפרויקט, ולהזמין את תושבי העיר לבוא לפרגן לעסקים המקומיים וליהנות מבילוי איכותי קרוב לבית."

 

חבר המועצה ומחזיק תיק קידום עסקים, שחר מי-און: "עיריית מודיעין מכבים רעות עם הפנים לעסקים בעיר. אני שמח על שיתוף פעולה של הוועדה לקידום עסקים בראשותי עם מחזיק תיק הצעירים והנוער, אלעד שמעונוביץ, והמחלקות הרלוונטיות, שהביא למחשבה יצירתית לעודד לאכול וליהנות קרוב לבית. הכול נעשה מתוך רצון למנף את מוקדי הבילוי גם בימים הקרים, ולהוציא את התושבים מהבית לבלות. מודיעין כבר הוכיחה שכיף לבלות בה, ושמקומות ההסעדה והבילוי מגוונים מאוד. אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה, וקורא לתושבי העיר ואורחיה ליהנות מהמבצע ולהתחיל להכיר את העסקים שלנו, כי אין לנו מה לחפש במקום אחר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות