חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שת”פ בין גדוד ”עיטם” לבין עמותת אקים

 

שת”פ מדהים שנוצר בין גדוד התותחנים הקרבי ”עיטם” לבין עמותת אקים. לפני מספר ימים הוזמן אלון טביב רו”ח יו”ר אקים מודיעין להרצות על עמותת אקים וככלל על משפחת הצרכים המיוחדים במסגרת ערב גיבוש של גדוד התותחנים ׳עיטם׳ של אגד 282

 

לפני מספר ימים הוזמן אלון טביב (רו"ח) יו"ר אקים מודיעין להרצות על עמותת אקים וככלל על משפחת הצרכים המיוחדים במסגרת ערב גיבוש של גדוד התותחנים ׳עיטם׳ של אגד 282. במסגרת הערב המרגש הוענקו לחיילים פרסי הצטיינות שונים על פעילותם השוטפת וגם פרס הרמטכ"ל לגדוד על ביצועיו המצויינים! 

במסגרת ההרצאה אלון בין היתר הדגיש את הצורך בסבלנות אל מול השונה והאחר, וביקש מקהל המקשיבים לאמץ את רעיון ה"דיאלוג הבריא" אותו מנסה כבר מעל שנה קדם - קרי , לא עוד שימוש במוגבלויות כגנאי ולמצוא מילים אחרות (לא חסר..) .
אלון מציין כי שמח לראות מאות חיילים וחיילות קרביים אשר היה להם חשוב להקשיב וללמוד על משפחת הצרכים המיוחדים, ואיך אפשר במינימום מאמץ להיות שגרירים של רצון טוב עם רוח התנדבות.
 
אלון טביב יו"ר אקים מודיין מדבר אל מול מאות החיילים (צילום: קורין ליבוביץ ודובר צה"ל)
 
ברגע מרגש זה מפקד הגדוד, סא"ל תומר ז’ורנו ציין: "אני ומטה הפיקוד בגדוד ובאגד רואים את התנדבות בקהילה כנדבך מהותי בהווית הגדוד. ערב זה הוא ערב היסטורי בשותפות החברתית של חיילי הגדוד והוא מהווה אבן דרך במגוון הפעילויות התנדבותיות שהגדוד ביצע בשנה החולפת."
את הערב חתם מפקד אגד 282, אל"ם נרי הורוביץ:
"עם ההתנדבות הזאת, אתם לא רק לוחמים טובים יותר אלא גם אזרחים טובים יותר. אתם לוחמים שרגישים לפערים בחברה ופועלים מתוך אידיאל לבנות חברה ישראלית שלמה יותר. אשמח שהקשר ימשיך, בעיני זאת מחווה יוצאת דופן."
תמשיכו לשמור עלינו, כמאמר הגדוד: היו ’העיניים של המדינה’ ותחזרו הביתה לשלום .
 
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות