חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מחזקים אנגלית ומתמטיקה גם בחופש

 

בסוף השבוע יסיימו תלמידי בתי הספר היסודיים את שנת הלימודים ויצטרפו לחבריהם הבוגרים, שיצאו בשבוע שעבר לחופש הגדול.

 

לצד קייטנות חווייתיות ומגוון פעילויות ואירועים המתכוננות בעיר לאורך חודשי הקיץ, תקיים עמותת סחלבים גם סדנאות קיץ לתגבור וחיזוק במקצועות אנגלית ומתמטיקה, כדי שהילדים יוכלו גם ליהנות מהחופשה וגם להגיע מוכנים יותר לשנת הלימודים הבאה.

 

בחופשת הקיץ הורים רבים ובפרט הורים לילדים עם קשיים לימודיים מוצאים עצמם רצים לקנות חוברות עבודה, מוצאים מבחנים לדוגמה, מתפקדים כמו מורים ועושים כל שניתן כדי לעזור לילדיהם לצמצם פערים לימודיים ולשפר הישגים לקראת שנת הלימודים הבאה. במטרה לעזור הן לילדים והן להורים, מקיימת עמותת סחלבים, לאורך חודש יולי, סדנאות קיץ חווייתיות בנות חמישה מפגשים לתגבור במקצועות אנגלית ומתמטיקה לילדים בכיתות ה’-ח’. את הסדנאות, מעבירים מורים מקצועיים ומנוסים בקבוצות קטנות של עד שישה תלמידים המאפשרות יחס אישי לכל תלמיד. כמו בשיעור פרטי אך במחיר של שיעור קבוצתי. הלמידה שמתבצעת בקבוצות קטנות מספקת יתרונות חינוכיים וחברתיים רבים כאשר בין היתר היא מאפשרת ומעודדת למידה שוויונית פעילה ומעורבת. רוב השיעורים מתקיימים בשעות הבוקר ולמשך שלוש שעות, מתוך מטרה לאפשר לילד גם ללמוד ולשפר הישגים אך גם ליהנות מהחופשה ומההפוגה לה הוא זקוק.

 

מנהלת תכניות הלמידה בסחלבים, אירנה דוזורצב ציינה השבוע כי הסדנאות מספקות מסגרת חינוכית וחברתית עבור הילדים המאפשרת להם לשפר הישגים ולהגיע מוכנים יותר לשנת הלימודים הבאה. "אני מזמינה את ההורים לרשום את ילדיהם דרך אתר עמותת סחלבים ולהבטיח את מקומם בקבוצות הלמידה השונות."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות