חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אושר תקציב סחלבים לשנת 2013

 

עמותת סחלבים, לשעבר מתנ"ס מודיעין, ממשיכה בקצב ההתפתחות והצמיחה שלה כאשר לקראת שנת העבודה 2013 אישר דירקטוריון העמותה תקציב העומד על 68.9 מיליון שקלים, עלייה של 10.2% מתקציב 2012 שעמד על 62.5 מיליון שקלים.  

 

כזכור, בשנת 2012 נכנס לתפקידו מנכ"ל סחלבים נתי בר-ניתן שהחליף את מושיק אטיק אחרי 12 שנים בתפקיד. בסחלבים מסכמים את שנת 2012 כשנת עבודה מוצלחת תחת ניהולו של המנכ"ל החדש: מערך הצהרונים של סחלבים גדל וחצה את קו 3000 הילדים, גני סחלבים הוכרו במסגרת רפורמת טרכטנברג, מספר בני הנוער החברים בתנועות הנוער גדל ועומד על 4370 בני נוער וכן הורחב מערך החוגים.

עיקר התקציב, 50% מופנה לתחום הגיל הרך ועומד על 33.5 מיליון שקלים. 19% מהתקציב, 12.7 מיליון שקלים מופנה לטובת פנאי וחוגים, 16% שהם 10.9 מיליון שקלים מוקדים לתחום הספורט, 3 מיליון שקלים למחלקת הקהילה ו-2.4 מיליון שקלים למחלקת הנוער והצעירים.

תקציב נוסף של 2.5 מיליון שקלים מיועד לעמותת הבת ’עירוני מודיעין’ המפעילה את בית הספר לכדורגל, וקבוצות הילדים, הנוער והקבוצה הבוגרת המייצגות את העיר בליגות הרשמיות. בסך הכל משתתפים בעירוני מודיעין למעלה מ-700 שחקנים מכתה ד’ ועד בוגרים.

במהלך חודש אפריל 2013 צפויה העמותה לעבור למשכנה החדש, בית סחלבים ההולך ונבנה ע"י החברה הכלכלית בשכונת הכרמים ברחוב עמק האלה. עבודות השלד והחיפוי של המבנה, נמצאות בשלבי סיום, והוא כולל את משרדי העמותה, חדרי ספח וחוגים, אולם פעילות ומתחם פעילות של אקי"ם לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

במסגרת אישור תקציב 2013 הוצגו גם תכניות העבודה של המחלקות השונות. בתחום הגיל הרך מתכננים להרחיב את שירותי היחידה להתפתחות הילד, להגביר את התמקצעות הצוותים במערך הצהרונים ולהמשיך בתהליך ההכרה והרישוי של הגנים ע"י משרד החינוך.

בתחום הנוער והצעירים יינתן דגש על העצמת מרכז הצעירים החדש, הרחבת פעילותו והגברת התמיכה בתנועות הנוער בעיר. בתחום קהילה צפויה להיפתח תכנית ניצנים להתחדשות וזהות יהודית, בתחום הפנאי והחוגים הוצב יעד להרחבת פעילות התל"ן (תכנית לימודים נוספת במסגרת חוגית) גם לחטיבות הביניים ובמחלקת הספורט נערכים לאירוח חלק ממשחקי המכבייה שיתקיימו בקיץ הקרוב.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות