חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הפסטיבל של משפחת שליט // קובי עצבני

 

כ- 40 שנה אחרי אותה מלחמה ארורה, הסיפורים דולפים אט אט במגזיני סוף השבוע. איש מאותם שבויים אם זכרוני אינו מטעני לא רץ בבחירות, ודאי לא אביו של מי מהם מהם ואיש לא הוזמן כאורח כבוד בשום מקום. קצת צניעות ופרופרציה לא יזיקו. 

 

לפעמים בא לי לתפוס את שיער ראשי ולמרוט את מה שנותר ממנו. לא הרבה נותר, אבל תאמינו לי כל שערה ששרדה שווה הרבה. ולמה אני מוכן לתרום מחיר יקר ערך שכזה? הכל בגלל גלעד שליט. שלא תבינו אותי לא נכון. אני שמח כמו כולם שהבחור חי ונמצא בתוכנו, העצירים ששוחררו בעיסקה לא מעניינים  אותי כרגע,  מלבד העובדה ששרות בתי הסוהר חוסך היום מיליוני שקלים מאי הטיפול בהם.

כן, הרגיז אותי בעבר וכבר כתבתי על זה אז בימי ההפגנות והצעדות, ומעצבן אותי היום הפסטיבל שסבב וממשיך לסובב את הפרשה.

כי מה קרה למעשה? חייל צעיר נחטף ע"י אנשי החמאס וישב באיזה חור בהמתנה שהמדינה תעשה משהו. אבל המדינה לא עשתה כלום. כלום, כשמבצע חומת מגן היה לה ביד , ולא עשתה כלום למעט ריצות ממתווך צרפתי לגרמני, ריצות שבדיעבד העלו את מחיר השחרור לשמיים.

הבחור שוחרר והמחיר זה חלב שנשפך אבל מה לכל הרוחות קורה כאן. גלעד מוזמן לאנגליה, גלעד מוזמן לברצלונה, ואם לא די בזה האב הולך לפוליטיקה כשהמפלגה שקלטה אותו תנצל את העניין עד המנדט האחרון.

לא יודע מה אתם חושבים על זה, אני חושב  שהכל היה צריך לקרות מלבד הפסטיבל סביבו, כי כותרת אחרת אין לי לקרוא לכך. מאות חיילים נשבו במלחמות ישראל כולל כאלה שנשבו ועונו בדמשק במלחמת כיפור, ומשהם שבו לבתיהם הכותרות צעקו אבל אחרי זה הכל נדם. רק היום

כ- 40 שנה אחרי אותה מלחמה ארורה, הסיפורים דולפים אט אט במגזיני סוף השבוע. איש מאותם שבויים אם זכרוני אינו מטעני לא רץ בבחירות, ודאי לא אביו של אחד מהם ואיש לא הוזמן כאורח כבוד בשום מקום.

למה? כי המדינה של פעם היא כבר לא המדינה של היום, כי זו של היום סובלת מעודף מוסר ורגש לפחות בכל הנוגע ליהודי שנחטף ונשבה. המדינה ביחס הפוך, סובלת מאטימות ואי אכפתיות לכל בן אנוש שאינו יהודי בכלל, ולערבי (אם הוא ישראלי)  בפרט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות